Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی شجاعی عصر پنج شنبه در آئین افتتاح چند پروژه تولیدی در اسفراین، اظهار کرد: افتتاح این پروژه‌ها و روشن شدن چراغ واحدهای تولیدی موجب تحقق سیاست‌های توسعه‌ای نظام و عقب نشینی دشمنان و ابر اقتصادهای جهان در خصوص تحریم اقتصادی علیه ایران می‌شود.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: داشتن مردم با بصیرت، داشتن رهبر فرزانه و داشتن دلاور مردانی همچون شهدا نقطه قوت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه برای پیشرفت و آبادانی و تحقق منویات رهبری باید عوامل اجرایی برنامه ریزی داشته باشند، افزود: اگر دانایی با اقتدار و جدیت تلفیق شود محال است کاری انجام نشود.

شجاعی تاکید کرد: توسعه و پیشرفت در گرو قوت گرفتن بخش خصوصی است چرا که بخش خصوصی آنچه را خود متولد کرده است، توسعه می‌دهد.

استاندار خراسان شمالی در ادامه با ابراز خرسندی از تکنولوژی‌های نوین به کار رفته در واحدهای صنعتی افتتاح شده، گفت: این اقدام نشان دهنده تسلط دانایی بر کارها است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه به واسطه انسجام و هم فهمی موجود بین ارکان حاکمیت نظام محیط استان محیطی برای کار کردن است، بیان داشت: برای حل مشکلات بر داشته‌های یکدیگر حساب می‌کنیم و در دو سال اخیر به رغم تحریم‌ها و کمبود اعتبارات، توسط بانک‌های استان بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه بذر توسعه در استان پاشیده شده و باید منتظر محصول آن در آینده باشیم، گفت: باید با هدف جلوگیری از واردات محصولات مورد نیاز صنایع استان از سایر استان‌ها به دنبال ایجاد صنایع پایین دستی در حوزه صنعت باشیم.

شجاعی در انتها خاطرنشان کرد: کلنگ زنی سرخانه و افتتاح واحدهای صنعتی علاوه بر ارتقا بخش تولید و اشتغال می‌تواند موجب شنیده شدن نام استان در سطح ملی شود و از فروش محصولات و تولیدات استان به صورت خام جلوگیری می‌کند.

کد خبر 5306485

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی توسعه پایدار ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اربعین حسینی اردبیل گرگان زلزله واکسیناسیون هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان خراسان رضوی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان خراسان شمالی گفت: علی رغم بارندگی‌های خوب ابتدای سال٬ ۲۳ درصد از حجم آبی سدهای استان آب ذخیره شده و حدود ۷۰ درصد از ذخایر سدهای استان خالی است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069778 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • بیش از هزار واحد مسکن محرومان افتتاح شد
  • افتتاح هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • افزایش تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • شهرداری‌های جدید اسفهلان و لاهیجان افتتاح شدند
  • پلاتوی تئاتر حوزه هنری آذربایجان غربی در ارومیه افتتاح شد
  • دارندگان انشعابات غیرمجاز آب منتظر جریمه‌های سنگین باشند
  • با حضوروزیر کشور:افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه ایران ما در زاهدان
  • منتظر انفجار درخشان یک کوتوله سفید در آسمان باشید!