Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امان الله حسین پور عصر پنج شنبه در آئین افتتاح چند پروژه تولیدی در اسفراین، اظهار کرد: افتتاح مجموعه‌های اشتغال زا در بخش‌های دولتی و خصوصی موجب نشاط اجتماعی می‌شود لذا باید این مسیر در اسفراین رشد بیشتری یابد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: توجه به بخش خصوصی به دلیل توان بالا در تولید و ایجاد اشتغال باید بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه صنعت باید صنایع پایین دستی ایجاد و زنجیره‌های تولید در اسفراین تکمیل شود.

حسین پور در انتها گفت: با اجرای برخی اقدامات و توجه دولت امیدوار به تکمیل زنجیره تولید در اسفراین هستیم.

مهدی کرامتی، فرماندار اسفراین نیز در این جلسه اظهار کرد: شناخت مسائل اساسی شهرستان اسفراین بر اساس اسناد بالادستی و توسعه این شهرستان از مسائل اساسی مدیریت است.

وی بیان داشت: با رویکرد هزینه اثر بخش اعتبارات اندک، مشکلات شهرستان اسفراین به ویژه در حوزه‌های کشاورزی و راه‌های ارتباطی اولویت بندی شده است.

کرامتی در انتها گفت: پروژه راه ارتباطی دو شهرستان اسفراین و شیروان تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 5306490

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اسفراین شیروان اسفراین مهدی کرامتی ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اردبیل اربعین حسینی گرگان زلزله واکسیناسیون هفته دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد

فرماندار عنبرآباد، گفت: راه ارتباطی ۱۷ روستای جبالبارز جنوبی و ۱۲ روستای بخش مرکزی عنبرآباد مسدود است و‌ راهداران در تلاش برای بازگشایی این محورها هستند. - اخبار استانها -

یزدان افشاری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به باران زیاد باران در چند روز گذشته در سطح این شهرستان، اظهار داشت: هشدار سطح قرمز هواشناسی در جنوب استان کرمان از قبل صادر شده بود، اما حجم بسیار زیاد بارش‌ها در شهرستان عنبرآباد بی‌نظیر بود و البته مشکلاتی را هم برای مردم ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های فراوان چند روز گذشته در این شهرستان باعث مسدود شدن راه ارتباطی بیش از 17 روستا در حوزه جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد شد، ادامه داد: راه ارتباطی 12 روستا نیز در حوزه بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد مسدود شده است.

فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه راهداران در حال تلاش برای بازگشایی این محورها هستند، افزود: البته بارندگی‌ها همچنان ادامه دارد، اما عملیات اجرایی بازگشایی راه‌های ارتباطی این شهرستان از امروز با سرعت در دستورکار است.

وی با تقدیر از اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان عنبرآباد و پشتیبانی‌های استاندار کرمان و حضور میدانی در این شهرستان، بیان کرد: خدا را شاکر هستیم که توانستیم بدون آسیب جدی به بخش‌های مختلف سیلاب‌ها را مدیریت کنیم و در تلاش هستیم که بخش‌های آسیب دیده را هم هر چه سریع‌تر اصلاح و بازسازی کنیم.

امدادرسانی هلال احمر به 250 نفر گرفتار در سیل استان کرمانآخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان4 مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدند

افشاری‌پور با بیان اینکه درخواست داریم کسانی که در حواشی رودخانه‌ها حضور دارند به ویژه عشایر ما نسبت به نگهداری احشام و دور کردن آنها از بستر و مسیر رودخانه به ویژه در بخش جبال‌بارز جنوبی اقدام کنند، گفت: روز گذشته شاهد مفقود شدن سه نفر از عشایر این منطقه در بخش سرجنگل بودیم که با امدادرسانی 50 نفر از امدادگران در قالب 10 تیم توانستیم طی 6 ساعت این افراد پیدا کرده و به آغوش خانواده برگردانیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • تاکید بر اتمام طرح عظیم راه آهن اردبیل تا پایان سال
  • راه اندازی رصدخانه ی تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی سنندج
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود