Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@01:43:48 GMT

نسخه بتای Call of Duty: Vanguard عرضه شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۰۵۱۱

نسخه بتای Call of Duty: Vanguard عرضه شد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش اخباری منتشر شد که اطلاعاتی جدید از نسخه های بازی Call of Duty را می داد و مشتاقان این بازی را با ویژگی های داستان این بازی آشنا کرد. طبق گزارشات منتشر شده، Call of Duty: Vanguard عناوین کلیدی نسخه ۲۰۲۱ را شامل می‌شود که شامل Season ۱، Alpha، Beta و Release است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود نسخه Alpha بین ۲۷ تا ۲۹ آگوست، PlayStation Beta بین ۱۰ و ۱۲ سپتامبر و Open Beta برای Call of Duty: Vanguard بین ۱۶ تا ۲۰ سپتامبر و فصل ۱ این بازی در ۲۳ نوامبر عرضه شود و دقیقا با فرارسیدن 16 سپتامبر یعنی 25 شهریورماه نسخه بتای این بازی منتشر شده است.

بازیکنان از چه زمانی می توانند بتای عمومی را بازی کنند؟

نسخه بتای Call of Duty: Vanguard برای پلی استیشن، ایکس باکس و پی‌سی از امروز در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. البته بتای عمومی نسخه ایکس باکس و پی‌سی دو روز دیگر یعنی 18 سپتامبر و 27 شهریورماه در دسترس قرار می‌گیرد و اکنون فقط کاربرانی که بازی را پیش خرید کرده بودند به آن دسترسی دارند.

بازی Call of Duty: Vanguard سرانجام در تاریخ ۱۴ آبان برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.

در ادامه تریلر نسخه بتای بازی Call of Duty: Vanguard را مشاهده می کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

روایت بدون سانسور جنگ جهانی دوم در نسخه جدید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازی ویدئویی نسخه جدید نسخه بتای ایکس باکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال ایکس در هند

ایتنا - ایکس دستور کمیته انتخابات هندوستان را اجرا نکرد و برخی از پست های سیاسی سیاستمداران این کشور را در پلتفرم خود همچنان حفظ کرد.
شبکه اجتماعی ایکس دیروز دستور کمیسیون انتخابات هند برای حذف برخی پست های حاوی محتوای سیاسی سیاستمداران هندی انتخاب شده، احزاب سیاسی و کاندیداهای مناصب دولتی را اجرا نکرد و برخی پست ها را در پلتفرم نگه داشت.

به گزارش ایتنا از مهر، پلتفرم ایکس اعلام کرد با دستورات کمیته انتخابات مخالف است. ایکس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از کمیسیون انتخابات هندوستان می خواهیم تمام دستورات حذف محتوای خود را در آینده منتشر کند.

این در حالی است که هند حدود یک میلیارد شهروند واجد شرایط رای دهی را دارد و قرار است جمعه بزرگترین انتخابات جهان را برگزار کند.

این تنها کارزار ایکس در جهان نیست. چندی قبل بی توجهی ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی ایکس به دستور قاضی برزیلی برای حذف برخی حساب های کاربری دردسرساز شد. ماسک دستور آلکساندر دی موارئس قاضی دادگاه عالی مبنی بر مسدودسازی برخی حساب های کاربری را به چالش کشید. او اعلام کرد پلتفرم ایکس این ممنوعیت را لغو می کند زیرا غیرقانونی است و از مورائس خواست تا استعفا دهد.

دیگر خبرها

  • هاکی روی یخ جام آزاد ترکمنستان؛ شکست آیس باکس ایران مقابل میزبان
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • جنجال ایکس در هند
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • iOS۱8 با ویژگی‌های هوش مصنوعی عرضه می‌شود
  • 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • برای دریافت جایزه‌های بلو، هنوز فرصت دارید / 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • اپل اشتباهش را پذیرفت
  • معابر شهر تبریز پنج هزار و ۳۸۳ باکس زباله دارد
  • شاسی بلند غول‌پیکر با هزار اسب بخار قدرت/ رقیب آسیایی هامر