Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر آستارا از انجام تمهیدات ترافیکی این سازمان در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

غلامرضا مصاحب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: صبح امروز (پنج شنبه) جلسه کارگروه ماده ۱۸ سرویس حمل و نقل دانش آموزان مدارس آستارا با حضور مدیر آموزش و پرورش، نمایندگان فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر، اولیا و مربیان، پلیس راهور و هنگ مرزی در اداره آموزش و پروش این شهرستان برگزار شد و در خصوص نحوه خدمات رسانی سرویس حمل و نقل به دانش آموزان تصمیماتی اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعدادی از رانندگان فعال سال‌های گذشته در بخش سرویس حمل و نقل دانش آموزان ساماندهی و علیه بیماری کرونا واکسینه شدند. افزود: برخی رانندگان نیز برای تشکیل پرونده و انجام واکسیناسیون به سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا فراخوانده شدند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: نرخ کرایه در فروردین ماه سال جاری تصویب شده و تمکین از نرخ مصوب به تمامی رانندگان سرویس مدارس تاکید شده است.

مصاحب با اشاره به اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی، سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا برای همه رانندگان سرویس حمل و نقل دانش آموزان کارت فعالیت صادر خواهد کرد. تصریح کرد: افرادی که تمایل دارند به عنوان راننده سرویس مدارس فعالیت کنند. باید با مراجعه به سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا و اخذ مجوز فعالیت و معرفی نامه، در طرح واکسیناسیون کرونا شرکت کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا با بیان اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید، خط کشی خطوط عابر پیاده، ایستگاه‌های تاکسی سرویس مدارس و ایستگاه تاکسی روستایی در سطح این شهر در حال انجام است. ادامه داد: کلیه تابلوهای ایستگاه‌های سرویس مدارس بررسی شده و تابلوهای فرسوده به زودی مرمت و نوسازی می‌شود.

وی افزود: تمامی تمهیدات ترافیکی لازم برای آغاز سال تحصیلی توسط سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا اتخاذ شده است. و این سازمان در کنار پلیس راهور فعالیت و نظارت گشت‌های نظارتی خود را در سطح شهر افزایش خواهد داد.

مصاحب از همکاری و تعامل پلیس راهور با سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا قدردانی کرد و گفت: از رئیس پلیس راهور شهرستان آستارا درخواست می‌کنیم برای برخورد با رانندگان غیرمجاز، روزانه نیروی پلیس در اختیار سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری قرار دهد.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا در حاضر با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 522549

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري آستارا سازمان حمل ونقل مسافر سال تحصیلی 1400 سرويس مدارس آموزش و پرورش پلیس راهور شوراي شهر گيلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا سرویس حمل و نقل دانش آموزان سرویس مدارس سال تحصیلی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان در دستور کار فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک» قرار دارد.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصپاک سامانه جمع‌آوری پسماند در شهر اصفهان است که با هدف جمع‌آوری و ساماندهی مدیریت انواع پسماندها از آبان سال گذشته راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند خشک قابل بازیافت از نخستین گام‌های سامانه اصپاک است، افزود: با توسعه این نرم‌افزار جمع‌آوری پوسته میوه، پسماند الکترونیک، اقلام حجیم و وسایل مستعمل در فازهای بعدی به این اپلیکیشن افزوده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در مقابل تحویل انواع پسماند در سامانه اصپاک، بر اساس امتیازی که از تحویل پسماند دریافت می‌کنند، از خدمات موجود در سامانه استفاده کنند.

ساکتی ادامه داد: انواع بیمه‌های آتش‌سوزی، بیمه حوادث، تخفیف خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد و تخفیف خدمات حمل‌ونقلی از جمله خدماتی است که شهروندان در ازای تحویل پسماند خشک در این سامانه دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند جز ساختمانی به‌عنوان یک خدمت جدید در سامانه اصپاک اضافه خواهد شد، بیان کرد: با تلاش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه سامانه اصپاک، جمع‌آوری پسماندهای جز ساختمانی نیز با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به سامانه اضافه خواهد شد.

کد خبر 746126

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • اعطای ۴۷ گواهی مدیریت سبز به ادارات اصفهان در زمینه مدیریت پسماند
  • خبر مهم مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری در مورد زباله سوز | امضاء پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در ماه جاری
  • قم موفق‌ترین کلان‌شهر کشور در حوزه پسماند؛ کاهش میزان دفن مستقیم به صفر