Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@07:52:38 GMT

تعارض منافع باعث تعطیلی کارگاه‌های تولید ماسک شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۰۶۴۲

تعارض منافع باعث تعطیلی کارگاه‌های تولید ماسک شد

ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: تعارض منافع باعث تعطیلی کارگاه‌های تولید ماسک شده و بسیاری از مطالبات آن‌ها از سوی وزارت بهداشت، پرداخت نشده‌است

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی شامگاه پنج‌شنبه ۲۵ شهریورماه در ستاد مدیریت کرونای استان با حضور وزیر بهداشت، اظهار کرد: پرستاران شرکتی مطالباتی دارند و باید فکری برای کمبود پرستار در کشور، کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی تصریح کرد: در برخی مناطق استان، مشکل پزشک داریم و شهرستان‌های شمال استان، فاقد پزشک متخصص هستند و حتی آمبولانس ندارند.

وی با بیان اینکه تعارض منافع باعث شده برخی تولیدکنندگان تجهیزات بهداشتی ورشکسته شوند، ادامه داد: بسیاری از کارگاه‌های تولید ماسک تعطیل شدند و مطالبات آن‌ها توسط وزارت بهداشت، پرداخت نشده است.

نماینده همدان و فامنین در مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم طب سنتی به کمک کادر درمان بیاید چون ما در حوزه طب سنتی در استان، چیزی کم نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تولید ماسک کارگاه تولید ماسک نماینده همدان در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلنگ ایرانی در قاب دوربین‌های تله ای رودبار

حمزه عشوری گفت:  بعد از تلف شد یک راس دام در مناطق جنگلی و نصب دوربین تله‌ای، از حضور یک پلنگ ایرانی در مناطق جنگلی شهرستان رودبارتصویر برداری شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گیلان در خصوص تعارضات پیش‌آمده بین دامداران و حیات وحش گفت: متاسفانه در بسیاری از مناطق جنگلی ما، دامداری همچنان به سبک سنتی انجام می شود  که در این سبک دامدارن، دام‌های سنگین خود همچون گاو را بدون هرگونه حفاظت یا همراهی دامدار، به سمت مناطق جنگلی و قلمرو حیوانات وحشی می‌فرستند و حیوانات وحشی بالطبع دام‌های وارد شده در قلمروی خود را به عنوان طمعه تلقی کرده و این موضوع باعث ایجاد تعارض مابین دامداران و حیات وحش می‌گردد.


عشوری گفت: در گذشته با توجه به تعدد افراد خانوار و فرهنگ سختکوشی که در حال حاضر کمتر می‌توان آن را یافت، دامداران از دام‌های خود به هر طریق حفاظت می‌کردند و تعارض کمتری پیش می‌آمد اما با فرهنگ کنونی، دامداری بایستی به سمت صنعتی شدن سوق پیدا کند و مشاغل همسو با محیط زیست جایگزین مشاغل مخرب طبیعت گردد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کارگاه تولید نوشیدنی‌های گیاهی در آبادان
  • پلنگ ایرانی در قاب دوربین‌های تله ای رودبار
  • ثبت تصویر پلنگ ایرانی در مناطق جنگلی رودبار
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی
  • طاهری: سرانه پزشک متخصص تناسبی با جمعیت کشور ندارد