Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

احمد مددی مدیرعامل استقلال شب گذشته در برنامه ورزشگاه شبکه پنجم سیما درباره مصدومیت ابوالفضل جلالی و احتمال قطعی نشدن قراردادش اعلام کرد که از مصدومیت این بازیکن بی خبر بوده و بعداز امضای قرارداد متوجه شده او مصدوم است.

این در حالی است که در کمتر از ۲۴ ساعت مشخص شد مددی از مصدومیت جلالی باخبر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مددی بعد از انتشار چت شخصی اش با مجیدی توسط فرشید اسماعیلی صفحه واتس اپ مجیدی را از گوشی خودش منتشر کرد که این موضوع مشخص کرد او از مصدومیت جلالی باخبر بوده است.

اسکرین شاتی که از چت وی با مجیدی منتشر شده، نشان می دهد که سرمربی استقلال به او اعلام کرده جلالی مصدوم است اما او را می خواهد و بعد از یک ماه می تواند تمرین کند.

اتفاقات مدیریتی باشگاه استقلال این روزها وارد فضای عجیبی شده است. روابط مدیریت و کادرفنی اصلا خوب نیست و باید دید طی روزهای آینده شاهد چه موضوعاتی خواهیم بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ابوالفضل جلالی ابوالفضل جلالی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد