Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،صدیقه عبداللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: براساس گزارش سامانه سیدا، تعداد محدودی از دانش آموزان پایه اول ابتدایی هنوز تعیین وضعیت نشده‌اند، لذا از اولیا درخواست می‌شود در اسرع وقت نسبت به ثبت نام فزرندان خود در نزدیک‌ترین مدرسه به محل سکونتشان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهی افزود: همچنین تاکنون بیش از ۹۱ درصد دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی موفق به ثبت‌نام شده اند و وضعیت ثبت نام در پایه‌های میانی نیز مطلوب است.

او اضافه کرد: براین اساس ثبت نام در پایه هفتم ۹۱.۹۶ درصد و در پایه دهم که نیاز به توجه جدی دارد ۶۳.۸۴ درصد است و لازم است در فرصت باقی مانده زمینه ثبت‌نام تمام دانش آموزان فراهم شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: شروع شکوهمند فعالیت‌های آموزشی در شرایط کرونایی موجود یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نظام تعلیم و تربیت است که تحقق آن مستلزم برنامه‌ریزی، هماهنگی، مشارکت، هوشیاری و مسوولیت پذیری و نظارت حداکثری همه عوامل سهیم و موثر است.

استان کردستان ۳۰۰هزار دانش‌آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سالتحصیلی جدید ثبت نام ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری

به گزارش خبرنگار مهر، عباس فرامرزی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تأثیر این طرح در پیشگیری از حوادث ناگوار برای دانش‌آموزان مدارس حاشیه راه‌ها افزود: دانش‌آموزان به دلیل عدم تشخیص و درک از محیط پیرامونی و خطرات ترافیکی بایستی آموزش‌های ایمنی عبور و مرور را فرا گیرند.

وی اظهار داشت: در سال گذشته برای ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب‌پذیر راه‌ها، آموزش و توزیع اقلام ایمنی شامل هزار عدد کلاه ایمنی، نصب شب رنگ بر روی ۲ هزار و ۴۰۰ وسیله نقلیه موتوری و آموزش هشت هزار نفر موتورسوار انجام شد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: در سال جاری نیز طرح‌های ارتقای ایمنی تردد به کاربران آسیب‌پذیر راه‌ها در حداقل ۶۰ منطقه دیگر در دستور کار است.

وی یادآور شد: همچنین طرح آشکارسازی هزار دستگاه ناوگان باری نیمه سنگین و سنگین استان برای ارتقای ایمنی تردد اجرایی شده و این روند ادامه دارد.

کد خبر 6084166

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری