Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین قسمت از برنامه «نردبان» با حضور توماج دانش بهزادی و محسن جعفری راد روی آنتن می‌رود.

به گزارش برنا، شصتمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نردبان»، جمعه، 26 شهریورماه روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مهمان این قسمت از برنامه، توماج دانش‌بهزادی بازیگر شناخته شده سینما و تئاتر است. او که در فیلم مستند «خط باریک قرمز» حضور داشت، در گفت‌وگو با حامد شکیبانیا، درباره مستند خط باریک قرمز و کنشگری اجتماعی آن صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هم‌چنین توضیحاتی درباره رابطه تئاتر و فیلم مستند داده و «تئاتر مستند» و « دراماتورژی» را معرفی می‌کند.

توماج دانش بهزادی تاکنون در ده‌ها فیلم‌ و تئاتر حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده است. او در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی "لباس شخصی" به کارگردانی امیرعباس ربیعی، مستند "خط باریک قرمز" به کارگردانی فرزاد خوشدست و فیلم کوتاه "سور بز" به کارگردانی سعید زمانیان حضور داشت.

مهمان دیگر برنامه این هفته نردبان محسن جعفری‌راد کارگردان فیلم مستند «رنج زیر پوست» است. فیلم مستند او هم‌اکنون در اکران هنر و تجربه در معرض دید مخاطبان قرار دارد. او ضمن گفت‌وگو درباره سوژه فیلم خود علاقه‌مندان به سینمای مستند را به تماشای این فیلم دعوت می‌کند.

پیشنهاد فیلم مستند و بخش‌هایی در مورد رابطه و تعامل میان تئاتر و سینمای مستند از دیگر بخش‌های نردبان این هفته است.

«نردبان» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت 18 روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی سینمای مستند برنامه تلویزیونی نردبان توماج دانش بهزادی رنج زیر پوست برنامه تلویزیونی توماج دانش بهزادی فیلم مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در نوزدهمین دوره «شب کارگردان» آیین نکوداشت اکبر زنجانپور روز یکشنبه ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در این مراسم که به همت انجمن کارگردانان طبق رسم سال‌های گذشته و در تاریخ ۹ اردیبهشت مصادف با تولد حمید سمندریان کارگردان فقید تئاتر ایران برپا می شود، مدالیوم این انجمن صنفی به پاس سال‌ها تلاش و استمرار در حوزه کارگردانی تئاتر به اکبر زنجانپور اهدا می‌شود.

همچنین در این مراسم از چند چهره تئاتری دیگر نیز تجلیل و تندیس انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران به آنها اهدا می‌شود.

این مراسم روز یکشنبه و از ساعت ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6088659 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • احیاگر فلسفه هنر فارابی به تلویزیون می آید
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید