Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی نیازی به پول خرج کردن برای کارهای کثیف ندارد که در فضای مجازی ارتش فحاش تشکیل بدهد. - اخبار ورزشی -

بهزاد غلامپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: همه من را می‌شناسند،‌ نه اهل باج دادن به کسی هستم و نه از هر کسی دفاع می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کسی به غیر خدا نمی‌ترسم. من کنار علی دایی بزرگ کار کردم و هر تیمی بودم با جان و دل و عشق کار کردم و همیشه نان بازوی خودم را خوردم. زمانی که از تمرین برمی‌گشتم در خانه سعی می‌کردم تمرین‌های روز را دنبال کنم.

وی با اشاره به صحبت‌هایی که علیه فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌شود، گفت: مجیدی نیازی به پول خرج کردن برای این کار کثیف ندارد که در فضای مجازی ارتش فحاش تشکیل بدهد. او محبوبیت دارد و هم شهرت و هم اینکه نیاز مالی ندارد. او کسی است که از جیب خودش به بازیکنان پاداش داد تا تیم برای سربلندی استقلال روحیه داشته باشد. هر زمان در استقلال نبود آرزوی موفقیت برای این تیم داشت. مجیدی استقلال را برای خودش دوست ندارد و این تهمت‌ها به او نمی‌چسبد.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: از صبح زود می‌دیدم که مجیدی دنبال کارهای فنی تیم بود و دست از یادگیری برنمی‌داشت، در واقع او ترسی از یادگیری نداشت. تا کنون هر وقت چه من و چه مجیدی در تیم حضور نداشتیم، منتظر باخت استقلال نبودیم. باید کمی انصاف داشت. فرهاد مجیدی آنقدر کوچک نیست که ارتش فحاش راه بیاندازد یا انشاء‌الله و ماشاالله گفتن تیم را به میدان بفرستد. او با دانش روز و با عشق کار می‌کرد. مجیدی در همه مراحل سخت به استقلال آمد. پس از استراماچونی آمدن به استقلال کار سختی بود، اما بخاطر عشقش به استقلال قبول کرد.

ملکیان: درباره ادامه همکاری با مجیدی در اولین جلسه هیئت مدیره تصمیم‌گیری می‌شود/ مجیدی گفت اسماعیلی باعث دودستگی در تیم می‌شود

غلامپور یادآور شد: من این موضوع را از نزدیک لمس کردم و واقعا برای این الفاظ بی معنی در قبال مجیدی متعجب هستم، کسی که هر وقت وارد استادیوم‌ می‌شد چه در استقلال بود و چه حضور نداشت، همه هواداران برای او از جای‌شان بلند می‌شدند. مجیدی نیازی به این کارهای کثیف ندارد. برای من مهم‌تر از پول این است که کنار کسی کار کنم که سلامت باشد.  حتی بارها دیدم که توان شکستن دل کسی را ندارد. واقعا متأسفم برای این تهمت‌های ناروا که در قبال مجیدی زدند.

وی در مورد شکست استقلال برابر الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در عربستان همه بسیج شدند الهلال برنده شود، در ایران همه بسیج شدند استقلال شکست بخورد. آقایان، مجیدی آدم حسودی نبود که منتظر شکست کسی باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال تیم فوتبال استقلال مجیدی نیازی کثیف ندارد ارتش فحاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شکایت باشگاه پرسپولیس از مهاجم استقلال را رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

 در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • آسمان صاف و نیمه ابری در مازندران
  • ماشاریپوف سکوت خود درباره مشکلاتش در استقلال را شکست
  • ابراز علاقه منتظر محمد برای بازگشت به تیم استقلال
  • استقلال رکورد تاریخ لیگ‌برتر را شکست