Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:34:05 GMT

شما بگویید: حریف پرسپولیس در یک چهارم نهایی؟

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۱۰۰۱

شما بگویید: حریف پرسپولیس در یک چهارم نهایی؟

ساعاتی بعد مشخص خواهد شد که پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی با چه تیمی دیدار می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل‌محمدی با عبور از استقلال تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند تا برای دومین سال متوالی در جمع هشت تیم برتر این مسابقات قرار بگیرند. علاوه بر پرسپولیس، تیمهای الهلال، النصر و الوحده نیز از غرب آسیا راهی این مرحله شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته مهم اینکه ای اف سی طبق روال سالهای اخیر تا فینال، بازیها را به شکل مجزا در منطقه غرب و شرق دنبال می‌کند و باتوجه به همین موضوع قرمزها از بین سه تیم الهلال، الوحده و النصر با یکی روبرو خواهند شد. سه تیمی که با شکست استقلال، الشارجه و تراکتور به یک چهارم راه یافتند.

 

 

 

 

 

پرسپولیس پیش از این در فصل 2017 چهار بار مقابل الهلال به میدان رفت و هرگز نتوانست این تیم را شکست دهد. آخرین برد پرسپولیس برابر آبی پوشان ریاض به فصل 2015 برمی‌گردد که با هدایت برانکو ایوانکوویچ در ورزشگاه آزادی آبی پوشان ریاض را شکست دادند. اما النصر عربستان، طعمه فصل گذشته سرخها در مرحله نیمه نهایی بود و باعث شد تا پرسپولیس به پاداش 2 میلیون دلاری فینال دست یابد.

 

قرمزهای تهرانی برابر الوحده اغلب موفق بوده‌اند. به جز باخت در بازی نیمه تشریفاتی دور برگشت این فصل، پرسپولیس سه دیدار پیشین مقابل این تیم را با پیروزی پشت سر گذاشت و حالا شاید تقابل با این تیم قرعه ساده تری باشد. خصوصا اینکه الهلال و النصر از امتیاز میزبانی هم برخوردارند.

 

قرعه کشی این مرحله باتوجه به شرایط کرونا به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار می‌شود و قرار است ساعت 11:30 روز جمعه به انجام برسد؛ جایی که مشخص خواهد شد پرسپولیس با چه تیمی روبرو می‌شود. باتوجه به شرایط، شما ترجیح می‌دهید که پرسپولیس رودرروی کدام تیم قرار بگیرد؟

پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا یک چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل‌ العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد