Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@14:53:19 GMT

وزرای خارجه ایران و هند دیدار کردند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۱۱۷۶

وزرای خارجه ایران و هند دیدار کردند

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حسین امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه هند در آستانه برگزاری اجلاس شانگ‌های درتاجیکستان دیدار و گفتگو کرد.

بیست و یکمین نشست سالانه شورای سران کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای۲۵ و ۲۶ شهریور در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان با هدف تقویت همکاری میان اعضای این سازمان برگزار می‌شود و سران کشور‌های عضو از جمله دکتر سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری ایران در این اجلاس حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی ایران و هند حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه هند اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق

شماری از سران قبایل وعشایر عراقی از مناطق مختلف این کشور ضمن دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری عراق، عملیات وعده صادق را مایه افتخار جهان اسلام و مسلمانان دانستند.

 بر اساس آنچه که سفارت ایران در عراق اعلام کرده است، سران عشایر در این دیدار همچنین نسبت به سکوت جامعه جهانی در برابر تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع در نوار غزه ابراز تاسف کردند.

این نشست با حضور بیش از ۴۰ تن از سران عشایر و قبایل از مناطق مختلف عراق در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد.

محمد کاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد نیز در این دیدار از نقش موثر عشایر در دفاع از کشور عراق در مراحل مختلف به ویژه نقش برجسته آنان در برابر تهاجم داعش و ورود به صحنه با فتوای آیت الله العظمی سیستانی مرجعیت شیعه در عراق تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • نشست رسمی وزرای کشور ایران و پاکستان در اسلام‌آباد
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان
  • رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ایران و پاکستان
  • وزرای امور خارجه ایران و فنلاند خواستار ارتقاء روابط دو کشور شدند
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی
  • طالبان: آماده همکاری با «او.آی.سی» در قضیه فلسطین هستیم
  • تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق