Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@16:13:49 GMT

وقتی اژه‌ای آمد اصلاح‌طلبان عزا گرفتند!

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۱۲۴۷

وقتی اژه‌ای آمد اصلاح‌طلبان عزا گرفتند!

نعمت احمدی: روزی که مطرح کردند که آقای اژه ای می خواهد رئیس قوه قضائیه شود خیلی ها عزا گرفتند یکی از رفقا می گفت که فاتحه دادگستری خوانده شد ولی مشخص شد که آقای اژه ای برعکس همه راه و رسم جدیدی دارد.

به گزارش مشرق، نعمت احمدی وکیل پرونده های ویژه اصلاح طلبان در مصاحبه با برنا به تمجید از عملکرد قوه قضائیه پراخته است، او در بخش هایی از این گفتگو اعتراف کرده است که قوه قضائیه بی نظیر عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش های مهم این گفتگو را می خوانید:

** من جز کسانی هستم که روز اولی که آقای اژه ای سمت رئیس قوه قضائیه را دریافت کردند، از دفتر ایشان به من زنگ زدند و نظرخواهی کردند من تا اینجا شش تا پیام برای ایشان فرستادم و ایرادات و اشکالات را گفتم و ایشان اولین کسی است که به زندان امنیتی رفت و روبروی آنها نشست و بدون حضور ضابط با آنها صحبت کرد.

** همین هفته یک هیاتی از قضات دماوند به زندان رفتند و افرادی را آزاد کردند، برخی کارهای اژه ای تا به امروز بی نظیر بوده و این در شرایطی است که هیچ کس فکر نمی کرد او انقدر خوب عمل کند.

**روزی که مطرح کردند که آقای اژه ای می خواهد رئیس قوه قضائیه شود خیلی ها عزا گرفتند یکی از رفقا می گفت که فاتحه دادگستری خوانده شد ولی مشخص شد که آقای اژه ای برعکس همه راه و رسم جدیدی دارد. من می گویم که خواستن یک چیزی است و تکلیف و انجام چیز دیگری است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان قوه قضاییه نعمت احمدی آقای اژه ای قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تخریب ۶۰ ویلای غیرمجاز ۸۰ میلیارد تومانی ؛ گفتم تخریب کافی نیست...

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین رئیس قوه‌قضائیه گفت: در اسفندماه بیش از ۶۰ ویلای غیرمجاز که هرکدام ۸۰ میلیارد تومان پیش‌فروش شده بودند را تخریب کردیم و در زمین‌هایشان درخت کاشتیم.

کد خبر 846178 منبع: فارس برچسب‌ها تخریب خبر ویژه قوه قضائیه غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای رئیس قوه قضائیه

دیگر خبرها

  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول
  • (ویدیو) صحبت‌های مهم رئیس قوه قضائیه در رابطه با عفاف و حجاب
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • (ویدئو) رئیس قوه قضائیه: سنگ را از پیش پای مردم برداریم کار پیش می‌رود
  • ماجرای تخریب ۶۰ ویلای غیرمجاز ۸۰ میلیارد تومانی ؛ گفتم تخریب کافی نیست...
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟