Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، امیر غفوری نژاد با بیان اینکه در آستانه شروع سال تحصیلی به همت خیرین مدرسه‌ساز استان ۲۳ کلاس درس در قالب پنج واحد آموزشی - تربیتی با مشارکت خیرین مدرسه ساز در شهرستان ازنا بهره برداری شد، افزود: سرانه فضاهای آموزشی شهرستان ازنا به واسطه خیرین مدرسه ساز نسبت به میانگین استان و حتی کشور وضعیت مطلوب و قابل قبولی دارد اما با سرانه استاندارد فاصله زیادی دارد که با تلاش های شبانه روزی در نوسازی مدارس و مشارکت خیرین مدرسه ساز امیدواریم به نقطه مطلوب برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۹ و سالجاری پویش‌هایی را برای جذب حداکثری خیرین راه اندازی کردیم که تعداد قابل توجهی از دانش آموزان و فرهنگیان در این پویش ها شرکت کردند و برکات زیادی را با خود به همراه داشت، برای نمونه می توان به ساخت مدرسه یک کلاسه روستای نوروز آباد ازنا اشاره کرد که در راستای پویش (من مادرم، بچه های ایران فرزندان من) کار ساخت آن آغاز شده است.

غفوری نژاد با اشاره به پویش  ملی ( به رنگ مدرسه ) و پویش استانی ( از غدیر تا ظهور ) از مدیران آموزش و پرورش های مناطق استان دعوت کرد با  معرفی این پویش ها در جذب حمایت‌های خرد خیرین برای ساخت مدارس اهتمام داشته باشند.

وی بیان کرد: ۲۳ کلاس درس در قالب پنج واحد آموزشی با زیربنای کلی ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که ساخت همه آنها با مشارکت خیرین عزیز مدرسه ساز بوده است.

غفوری نژاد یادآور شد: برای ساخت این واحد آموزشی با زیربنای یکهزار و ۶۰۰ متر مربع ، اعتباری بیش از ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

برچسب‌ها مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور لرستان مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور لرستان خیرین مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، در خصوص عملکرد اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این دولت به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که توسط این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، ادامه داد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی عنوان کرد: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحدها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

کریمی بیان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

کد خبر 6088312

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف