Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را با روند مثبت آغاز کرد وهفته را با گذراندن ۳ روز منفی و ۲ روز مثبت با اُفت ۳۸ هزار واحدی به پایان رساند.

خبرگزاری میزان - شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با اُفت و خیزی فراونی همراه بود.

بورس این هفته کار خود را با روند مثبت آغاز کرد و هفته را با گذراندن ۳ روز منفی و ۲ روز مثبت با اُفت ۳۸ هزار واحدی به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از کانال یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان هفته کار خود را در کانال یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحدی به پایان رساند که اُفت ۳۸ هزار واحدی داشته است.

شاخص بورس و اوراق بهادار روز شنبه مورخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ کار خود را با روند افزایشی آغاز کرد و با رشد بیش از ۴ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۴۲ واحد در پله ۲۲ هزار و ۸۱۱ واحدی قرارگرفت.

شاخص بورس در دومین روز کاری هفته مورخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ روند منفی پیدا کرد و با اُفت بیش از ۴۰ هزار واحدی روبرو شد و به پله یک میلیون و ۴۸۹ هزار واحدی بازگشت و فرابورس با ریزش بیش از ۴۱۰ واحدی به سطح ۲۲ هزار و ۴۰۰ واحدی رسید.

در سومین روز کاری هفته مورخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ شاخص همچنان روند نزولی خود را حفظ کرد و با اُفت بیش از ۱۴ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۲۶۶ واحدی در پله ۲۲ هزار و ۱۳۰ واحدی قرارگرفت.


شاخص در معاملات روز سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ دوباره صعودی شد و با رشد بیش از ۲۱ هزار به پله یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۱۱۵ واحدی در پله ۲۲ هزار و ۲۴۵ واحدی قرار گرفت.

شاخص بورس در آخرین روز کاری هفته مورخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ دوباره نزولی شد و با ریزش بیش از ۸ هزار واحد در پله یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحدی قرار گرفت و فرابورس با اُفت بیش از ۲۴۸ واحدی در پله ۲۱ هزار و ۹۹۷ واحدی ایستاد.

بیشتر بخوانید: ریزش ۸ هزار واحدی شاخص در آخرین روز کاری هفته

 

انتهاي پيام/

برچسب ها: اخبار اقتصادي بازار سرمايه شاخص بورس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادي بازار سرمايه شاخص بورس شاخص بورس و اوراق بهادار پله یک میلیون هفته کار خود هزار واحدی روز کاری هفته ۳۸ هزار واحدی رشد بیش شهریور ۱۴۰۰ واحدی رسید ۲۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب،شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۰۶۹ واحدی به ۲,۳۰۴,۴۴۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۶۵۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۱.۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۴۸,۰۶۸ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۷۵,۹۳۷.۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۰۹,۵۸۵.۲۱۵ میلیارد ریال شد.

امروز فملی، شبندر و فایرا نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای پارسان، فولاد و کگل از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای فجهان، شگویا و وسپهر بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای آریا، آریان و ساروج نمادهایی هستند که اثر کاهنده بر شاخص کل فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • کاهش ۴۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/رشد 3 هزار واحدی
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۲۵ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۲۵ واحدی شاخص کل بورس