Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@08:41:32 GMT

نتایج لیگ کنفرانس اروپا؛ ششمین برتری مورینیو در رم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۱۵۱۶

در ادامه دیدارهای دور اول مرحله گروهی مسابقات لیگ کنفرانس اروپا، رُم در گروه C به مصاف زسکا صوفیه رفت و با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید.

لورنزو پیگرینی در دقایق 25 و 62، استفان الشعراوی در دقیقه 38، جانلوکا مانچینی در دقیقه 82 و تامی آبراهام در دقیقه 84، گل‌های جالوروسی را به ثمر رساندند و گراهام کاری در دقیقه 10، دروازه رُم را گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار این گروه، تیم زوریا لوهانسک با نتیجه 3 بر یک مغلوب تیم بودو گلیمت شد. در این دیدار اللهیار صیادمنش از ابتدا در ترکیب تیم زوریا به میدان رفت و در دقیقه 70 تعویض شد. شهاب زاهدی هم جایی در فهرست 18 نفره نماینده اوکراین نداشت.

نتایج دیدارهای همزمان مسابقات لیگ کنفرانس اروپا به شرح زیر است:

گروه B
آنورتوسیس صفر - پارتیزان بلگراد 2

گروه D
یابلونک یک - کلوژ صفر
راندرز 2 - آلکمار 2

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی لیگ کنفرانس اروپا نتایج مسابقات الهیار صیادمنش اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیدیه دشان که امشب در ولودروم مارسی میزبان شیلی بودند، در نهایت موفق شدند با گل های یوسف فوفانا، رندال کولو موانی و الیویه ژیرو، حریف را شکست بدهند اما مصدومیت جاناتان کلاوس و اداوارد کاماوینگا، طعم این پیروزی را برای خروس ها تلخ کرد.

شیلی بازی را بهتر شروع کرد و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که روی پاس مائوریسیو ایسلا، این مارسلینو نونیز بود که تیم میهمان را پیش انداخت.

ویدئو: 328403

کلاوس که در این دیدار در سمت راست خط دفاعی فرانسه قرار گرفت بود، در دقیقه 11 مصدوم شد و جای خود را به ژول کنده داد.

فرانسوی‌ها که رفته رفته بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 18 به گل تساوی رسیدند. روی پاس خود کیلیان امباپه بود که فوفانا صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

برتری فرانسه ادامه داشت و در دقیقه 25 این تیم به گل دوم رسید. این بار روی ارسال تئو هرناندز بود که کولو موانی با ضربه سر موفق شد دروازه شیلی را باز کند.

در ادامه کمی از تب و تاب بازی کاسته شد و تنها اتفاق مهم بازی دردقایق پایانی نیمه اول، مصدومیت ادوارد کاماوینگا بود که جای خود را به متئو گوندوزی داد. در نهایت نیمه اول با برتری 2-1 فرانسه به پایان رسید.

نیمه دوم را هم شیلی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 چیزی نمانده بود که این تیم به گل برسد اما ضربه سوازو وارگاس به تیر دروازه فرانسه برخورد کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 72، ژیرو گل سوم فرانسه را به ثمر رساند. روی پاس عالی کولو موانی بود که ژیرو در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید و در دقیقه 82 اختلاف را به حداقل رساند. داریو اوسوریو روی یک رفت و برگشت صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی دروازه مانیان را باز کرد.

تلاش بازیکنان شیلی برای رسیدن به گل تساوی در دقایق پایانی ثمری نداشت و در نهایت بازی با برتری 3-2 فرانسه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • تداوم گفت‌وگوها و دیدارهای ایران و اروپا برای لغو تحریم‌ها
  • باید تابستان برگردم چون فوتبال زندگی من است!
  • تنیس مقدماتی جهان؛ پسران ایران به مصاف چین تایپه رفتند