Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا در فصل 22-2021، پنجشنبه شب به پایان رسید.

در این چارچوب شاگردان استیون جرارد در تیم گلاسکو رنجرز در گروه A میزبان المپیک لیون بودند و با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شدند. کاری توکو اکامبی در دقیقه 23 برای لیون گلزنی کرد و جیمز تاورنیر مدافع رنجرز، دروازه تیم خودی را در دقیقه 55 به اشتباه گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقابل تیم‌های بروندبی و اسپارتا پراگ هم در این گروه به تساوی بدون گل انجامید.

براساس این گزارش، در گروه B موناکو با نتیجه یک بر صفر از سد اشتورم گراتس گذشت. کرپین دیاتا در دقیقه 66 موفق به گلزنی شد. پی‌اس‌وی آیندهوون هم با تساوی 2 - 2 مقابل رئال سوسیه‌داد متوقف شد. ماریو گوتزه در دقیقه 31 و کودی گاکپو در دقیقه 54 برای آیندهوون گلزنی کردند و عدنان یانوزای در دقیقه 34 و الکساندر ایزاک در دقیقه 39، گل‌های سوسیه‌داد را به ثمر رساندند.

همچنین در گروه C، لسترسیتی میزبان ناپولی بود که این دیدار با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت. آیوسه پرس در دقیقه 9 و هاروی بانرز در دقیقه 64 دروازه ناپولی را گشودند و ویکتور اوسیمهن با گلزنی در دقایق 69 و 87، باعث فرار شاگردان لوچانو اسپالتی از شکست در ورزشگاه کینگ پاور شد.

در گروه D نیز اینتراخت فرانکفورت مقابل فنرباغچه به تساوی یک - یک رسید. سام لامرز در دقیقه 41 برای فرانکفورت و مسوت اوزیل در دقیقه 10 برای فنرباغچه گلزنی کردند. المپیاکوس هم با نتیجه 2 بر یک مقابل رویال آنتورپ پیروز شد. یوسف العربی و اولگ ریبچیوک در دقایق 52 و 87 گل‌های المپیاکوس را به ثمر رساندند و امبوانا ساماتا در دقیقه 75 برای رویال آنتورپ گلزنی کرد.

در گروه E، گالاتاسرای با نتیجه یک بر صفر از سد لاتزیو گذشت و صدرنشین گروه شد. توماس استراکوشا در دقیقه 67 به اشتباه دروازه خودی را گشود تا لاتزیو، لیگ اروپا را با شکست آغاز کند. در دیگر بازی گروه E هم لوکوموتیو مسکو مقابل مارسی به تساوی یک-یک رسید. فاستینو آنژورین در دقیقه 89 برای لوکوموتیو گلزنی کرد و چنگیز اوندر در دقیقه 59، گل تساوی را برای مارسی به ثمر رساند.

در گروه F، تقابل میدتی‌لند و لودوگورتس به تساوی یک-یک انجامید. گوستاو ایزاکسن در دقیقه 3 برای میدتی‌لند و کیریل دسپودوف در دقیقه 32 برای لودوگورتس گلزنی کردند. ستاره سرخ بلگراد هم با نتیجه 2 بر یک بر براگا غلبه کرد. میلان رودیچ در دقیقه 75 و الکساندر کاتای در دقیقه 85 (از روی نقطه پنالتی)، دروازه براگا را باز کردند و وندرسون گالنو در دقیقه 76، یکی از گل‌های خورده نماینده پرتغال را جبران کرد.

بایرلورکوزن با پیروزی 2 بر یک مقابل فرانس‌واروژ، به صدر جدول گروه G رسید. اکسکیل پالاسیوس و فلوریان ویرتز در دقایق 37 و 69، گل‌های لورکوزن را به ثمر رساندند و رایان اممائی در دقیقه 8 برای تیم مجارستانی گلزنی کرد. رئال بتیس هم با نتیجه 4 بر 3 از سد سلتیک گذشت. خوان میراندا، خوانمی (2 گل) و بورخا ایگلسیاس دروازه سلتیک را گشودند و آلبیان آختی، یوسیپ یورانوویچ و آنتونی رالستون گل‌های شاگردان پوستکوغلو را به ثمر رساندند.

در گروه H هم دیناموزاگرب در شبی که صادق محرمی از دقیقه 63 وارد زمین شد، در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 2 بر صفر مغلوب وستهام شد. میشاییل آنتونیو در دقیقه 22 و دکلان رایس در دقیقه 50 برای وستهام گلزنی کردند. خنک هم در خانه راپید وین با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. پائول اونواچو در دقیقه 2+90 دروازه راپید را باز کرد و پیروزی دیرهنگامی برای خنک به ارمغان آورد.

دیدارهای نخست گروه‌های A تا D لیگ اروپا از ساعت 23:30 آغاز خواهند شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی ناپولی لیگ اروپا لسترسیتی اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت حسن میرکاظمی ثمر رساندند نتیجه 2 گلزنی کردند لیگ اروپا بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که پس از 111 روز یکبار دیگر در یک مسابقه از رقابت های لیگ برتر پرتغال در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، باز هم روی جریان بازی اثرگذار بود و موفق شد با یک پاس طلایی و دیدنی، گل دوم تیمش را بسازد تا پورتو سه امتیاز حساس را در استادیوم پینا مانیک از آن خود کند.

طارمی که مدت زمان طولانی را از میادین به دور بود و در دو بازی قبلی پورتو برابر فامالیسائو و ویتوریا گیمارش موفق شده بود گلزنی کند، در این مسابقه نیز با اعتماد سرجیو کونسیسائو مواجه شد و از ابتدا برای فتح دروازه کاساپیا به میدان رفت البته که او بدشانس بود و نتوانست گلزنی کند ولی گل پیروزی بخش تیمش را ساخت.

در این بازی، پورتو توسط گالنو در دقیقه 31 پیش افتاد اما دروازه اژدها خیلی زود باز شد و در ادامه آبی و سفیدها توانایی عبور از سد دفاعی پرقدرت میزبان را نداشتند و حتی در دو صحنه نیز خوش شانس بودند که روی ضدحملات دروازه شان باز نشد تا آنها به ادامه بازی امیدوار باشند.

طارمی که در این بازی کمی از محوطه جریمه کاساپیا دورتر آمده بود تا بتواند با توپ گیری و خلق موقعیت زمینه را برای گلزنی تیمش مهیا کند، دو بار در این امر موفق شد که فقط یکی از آنها مورد پذیرش تیم داوری قرار گرفت و همان یک گل نیز برای پیروزی کافی بود.

طارمی ابتدا در دقیقه 50 و پس از آنکه درون محوطه جریمه صاحب توپ شد، با یک پاس دیدنی به پشت محوطه جریمه، فرصت خوبی را برای روماریو بارو مهیا کرد که در ابتدای نیمه دوم به میدان رفته بود. ضربه دیدنی و محکم این بازیکن وارد دروازه شد اما از آنجایی که طارمی در لحظه ارسال پاس در آفساید قرار داشت، این گل تماشایی مردود اعلام شد.

اما مهاجم ایرانی پورتو از هدفش برای گلسازی دست نکشید و چند دقیقه بعد موفق شد پاس گل پیروزی بهش تیمش را بدهد. طارمی که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با سری بالا و دیدی عالی، یک پاس طلایی را برای نیکولاس گونزالس ارسال کرد و این بازیکن نیز با شوتی تماشایی، گل دوم اژدها را به ثمر رساند.

طارمی که پیش از این فقط یک بار در لیگ برتر پرتغال و در هفته ششم برابر ژیل ویسنته توانسته بود پاس گل بدهد، دقیقا پس از گذشت 210 روز یا عبارتی 7 ماه کامل، توانست در یک بازی لیگ پاس گل بدهد تا یک بار دیگر اثرگذاری خود روی یکی از گل های پورتو را نشان دهد.

مهاجم ایرانی در دقیقه 64 این شانس را داشت تا گلزنی کند ولی این اتفاق رخ نداد. پورتو در پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که طارمی پشت توپ ایستاد. او دقیقا همان دورخیزهایی که زمان ضربات پنالتی انجام می دهد را تکرار کرد و ضربه اش را روانه دروازه کرد.

شوت طارمی به حدی خطرناک بود که حتی گزارشگر پرتغالی نیز تصور می کرد توپ وارد دروازه شده است. در شرایطی که سنگربان کاساپیا چالش مانکن اجرا کرده بود، ضربه بازیکن بوشهری با اختلاف بسیار کمی از کنار تیرک به بیرون رفت.

طارمی که علاقه زیادی داشت در این بازی گلزنی کند، در نهایت و در دقیقه 85 جای خود را به دنی لودر داد و نتوانست آمار گلزنی خود را بهبود ببخشد. پورتو نیز بازی را دو بر یک پیروز شد و با 62 امتیاز به رتبه سوم بازگشت.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک