Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر غلامرضا حاجیانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با تشریح فعالیت بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت در زمان شیوع کرونا، بیان کرد: در نیمه نخست امسال، ۶۳۲ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا که در خانه بستری هستند، در شهرستان‌های گناوه، تنگستان، جم، دیر، دیلم، دشتستان، دشتی و کنگان به صورت رایگان از خدمات این مراکز بهره‌مند شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تجهیزات امانی ارائه شده در بانک امانات تجهیزات پزشکی استان برای بیماران کرونایی بستری در منزل شامل دستگاه اکسیژن‌ساز برقی، کپسول اکسیژن به همراه مانومتر، پالس اُکسی متر (سنجش میزان اشباع اکسیژن خون) عصا و واکر، دستگاه ساکشن، تخت بیمار و ویلچر است که رایگان در اختیار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: از ابتدای شیوع این ویروس تلاش کرده‌ایم از تمام ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات به مردم استان و تسکین آلام دردمندان درگیر و یا تاثیرپذیرفته از ویروس کرونا استفاده کنیم.

حاجیانی همچنین با تشکر از خیرین استان بوشهر از آنان درخواست کرد مانند سال‌های پیش با کمک‌های خود یاریگر این جمعیت باشند تا با تهیه تجهیزات پزشکی، دغدغه خانواده‌ها و بیماران کرونایی در خصوص تامین این گونه وسایل برطرف شود.

او ارزش کمک‌های نقدی خیرین را برای تجهیز بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان بوشهر، ۴ میلیاردو ۱۷۵ میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر ویروس کرونا تجهیزات پزشکی تجهیزات پزشکی استان بوشهر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حزب لیبرال دموکرات انگلیس در گزارشی اعلام کرد بیمارانی که دچار سکته قلبی در انگلیس می‌شوند باید بیش از ۲۴ ساعت معطل بمانند تا آمبولانس اورژانس سر برسد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از لندن، براساس گزارشی که حزب لیبرال دموکرات‌ها امروز منتشر کرد، پارسال در انگلیس، اهداف خدمات آمبولانس، در همه سازمان‌های بهداشت و درمان این کشور، محقق نشد. براساس این گزارش، هدف وزارت بهداشت و درمان انگلیس این است که در موارد حاد، از جمله سکته‌های مغزی یا قلبی، آمبولانس‌ها در مدت ۱۸ دقیقه سر بالین بیمار برسند که تقریب در همه مناطق، پارسال چنین نشد.
در گزارش حزب لیبرال دموکرات‌های انگلیس آمده است مثلا در دو مورد در مناطق وارینگتون (Warrington) و استافوردشایر (Staffordshire) افرادی که خونریزی داشتند، بیش از ۲۵ ساعت منتظر آمبولانس ماندند.
ایندیپندنت نوشت جولیان هارتلی (Julian Hartley)، میدر عامل تامین خدمات در سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس می‌گوید با توجه به کمبود نیروی انسانی، کاهش امکانات، همراه با افزایش درخواست ها، دولت انگلیس باید فورا بودجه بهداشت و درمان را افزایش دهد. وی افزوده در حالی که تقاضا برای خدمات بهداشتی و درمانی هیچ گاه تا این اندازه فراوان نبوده است، مدیران بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها تلاش می‌کنند تا تاخیر‌ها را کم کنند.
به نوشته روزنامه ایندیپندنت، ماه گذشته یک شرکت خصوصی که اخیرا در منطقه شرق انگلیس فعالیت می‌کند، برای اعزام آمبولانس، از هر بیمار ۹۹ پوند می‌گیرد. این روزنامه نوشت پارسال ۳۴ هزار بیمار در درون آمبولانس‌ها در بیرون از بیمارستان‌های انگلیس منتظر ماندند تا در اورژانس بیمارستان‌ها پذیرش شوند و آسیب دیدند.
بر اساس گزارش ماه پیش سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس، هفت میلیون بیمار در این کشور در فهرست انتظار آغاز درمان در بیمارستان‌های دولتی انگلیس اند.

دیگر خبرها

  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره