Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مراغه چیان پیشکسوت و کاپیتان سابق آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به شخصه تصورم این بود الهلال خیلی بیشتر از این به استقلال فشار بیاورد و بهتر از این باشد. اما این تیم عربستانی انتظارات را برآورده نکرد. البته نه اینکه الهلال تیم ضعیفی باشد، بلکه نام و آوازه استقلال در آسیا آنقدر سنگین و بزرگ هست که تیمی مثل الهلال از ترس اسم استقلال نتواند کیفیت همیشگی خودش را بروز دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سابق آکادمی آبی پوشان تصریح کرد: استقلال به راحتی باید از سد الهلال عبور می‌کرد. کافی بود بازیکنا تیم فصل گذشته که صدرنشین گروه مرگ شد، حفظ می‌شدند تا دوشنبه شب پرچم ایران مقابل سعودی‌ها بالا می‌رفت. شما فکر می‌کنید اگر در این تیم قایدی، شیخ، نادری، اسماعیلی، ریگی، میلیچ و… حضور داشتند، باز هم استقلال مغلوب الهلال می‌شد؟ اگر تیم قبل حفظ می‌شد حتماً الهلال را شکست می‌دادیم.

کاپیتان پیشین آبی پوشان تصریح کرد: استقلال به الهلال نباخت بلکه مغلوب ناکارآمدی مدیران خودش شد. این شکست نتیجه ضعف مدیریت در این باشگاه بود. مدیریتی که باشگاه بزرگ استقلال را به سوی نابودی می‌برد. من نمی‌دانم این مدیران دیگر از جان این باشگاه چه می‌خواهند؟ تا همین جا کافی نیست؟

وی افزود: آنهایی که مدیریت استقلال را تعیین کردند خودشان پرسپولیسی بودند. اگر مددی مدیر قوی بود حتماً او را به پرسپولیس می‌بردند. اصلاً اگر او مدیر خوبی بود چرا همان سایپا نماند؟ چرا استقلال را محله «برو بیا» کردند و مدیران کم تجربه را به استقلال آوردند؟

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: وزیر سابق ورزش و معاونانش که مدیران استقلال را انتخاب و انتصاب می‌کردند امروز باید در قبال ناکامی‌های مسلسل گونه این تیم پاسخگو باشند. این اولین بار نبود که تیم ما وقتی خوب شده بود و شکل گرفته بود را از هم پاشاندند. در گذشته هم بارها این کار را تکرار کرده بودند.

مراغه چیان خاطرنشان ساخت: پست تخصصی من زمانی که بازی می‌کردم هافبک دفاعی بود هیچ فردی مثل من از اهمیت پست هافبک دفاعی اطلاع ندارد. مسعود ریگی در حال حاضر بهترین هافبک دفاعی لیگ برتر است و همان زمانی که ما ریگی را داشتیم هم باید یک هافبک دفاعی شش دانگ دیگر مثل خود او می‌گرفتیم. نه تنها این کار اتفاق نیفتاد، بلکه خود ریگی را هم فراری دادند. یکی از مناطق زمین که ما مقابل الهلال به شدت ضعف داشتیم و منجر به شکست ما شد، هافبک دفاعی بود. یعنی حتی اگر فقط ریگی هم حفظ شده بود، شاید آبی پوشان از الهلال شکست نمی‌خوردند.

پیشکسوت آبی پوشان در خاتمه تاکید کرد: استقلال به مدیران متخصص، متعهد و عاشق این تیم نیاز دارد نه مدیرانی که این باشگاه را پله شهرت خود نمایند. حمید سجادی خودش ورزشکار حرفه‌ای و قهرمان ایران و آسیا بوده و خاک ورزش را زیاد خورده است. به عنوان پیشکسوت ورزش و تیم استقلال از او انتظار دارم در زمانی کوتاه بهترین تصمیم را برای ادامه حیات این باشگاه اتخاذ نماید.

کد خبر 5304461

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید مراغه چیان تیم فوتبال استقلال تهران الهلال عربستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران الهلال عربستان جام جهانی فوتسال فوتسال تیم ملی والیبال ایران جام جهانی 2021 فوتسال تیم فوتبال استقلال تاجیکستان مسابقات قهرمانی آسیا والیبال کشتی آزاد هافبک دفاعی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی گه قرار بود امشب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود به دلیل عدم اجازه ورود ۲تیم به درون ورزشگاه لغو شد.   باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.   پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت درب ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.   حمید بنی تمیم، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در ارتباط تلفنی با خبر ۲۳ شبکه استانی خوزستان گفت: همانطور که همه علاقمندان به ورزش به ویژه فوتبال می‌دانند، ورزشگاه غدیر به مدت بیش از ۵ سال متروکه بود و باتلاش‌های شرکت گروه ملی فولاد خوزستان، مجدد فعال شد.   وی افزود: علاوه بر حمایت‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان استان از باشگاه استقلال آبی پوشان ملاثانی، زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز نیز به صورت کاملا رایگان برای تمرینات در اختیار این تیم قرار داشت.   بنی تمیم ادامه داد: باوجود پیگیری‌ها و تلاش‌های مسئولان و مدیران ارشد استانی برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند، اما استقلال خوزستان با ممانعت از ورود تیم‌های فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی به ورزشگاه غدیر اهواز، باعث لغو دیدار و لطمه به فوتبال استان شد و این موضوع به صورت جدی مورد پیگیری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!