Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@14:57:57 GMT

امیدواری پرسپولیسی ها به رویارویی با الوحده

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۱۶۷۹

هواداران پرسپولیس امیدوار به رویارویی با تیم الوحده امارات هستند

پرسپولیسی ها امیدوراند در مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الوحده صف آرایی کنند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس با پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان یکی از تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان این فصل نام گرفت و قرار است از میان تیم های الهلال، النصر و الوحده مقابل یک تیم صف آرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هایی که به ترتیب با شکست استقلال، تراکتور و الشارجه به یک چهارم نهایی راه یافتند.

آن چه مشخص به نظر می رسد این است طرفداران و حتی بازیکنان و مربیان پرسپولیس امیدوارند در این مرحله به مصاف تیم الوحده امارات بروند چرا که قرمزهای پایتخت نشین همواره برابر الوحده موفق بوده‌اند. به جز باخت در بازی نیمه تشریفاتی دور برگشت دور گروهی این فصل، پرسپولیس سه دیدار پیشین مقابل این تیم را با پیروزی پشت سر گذاشته و بی شک تقابل با این تیم قرعه ساده تری محسوب می شود. به هرحال نمی توان از این واقعیت گذشت که الهلال و النصر از امتیاز میزبانی برخوردارند و تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل پرسپولیس و صعود به مرحله بعد به کار خواهند گرفت.

گفتنی است قرعه کشی این مرحله باتوجه به شرایط کرونا به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار می‌شود و قرار است ساعت 11:30 امروز (جمعه) به انجام برسد.

گفتنی است پرسپولیس فصل قبل در نیمه نهایی النصر را شکست داد اما آخرین باری که با الهلال بازی کرد مربوط به نیمه نهایی سال 2017 این رقابت‌هاست که در غیاب سه مهره اصلی خط دفاعی‌اش 4 گل خورد و حذف شد.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد با استعفای دسته جمعی، هواداران استقلال را خوشحال کنید واکنش گری نویل به شکست 2-1 لیورپول مقابل میلان در پایان نیمه اول / عکس شریف، کلانتر گروه D لیگ قهرمانان اروپا! چرا گل مهدی طارمی به اتلتیکو مادرید مردود شد؟ برترین های قرن با محمدحسین ضیایی: بختیاری زاده را از خانه به فوتبال برگرداندم؛ سهراب با مغزش بازی می کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر

رم طی ۷ فصل اخیر ۵ مرتبه به نیمه نهایی مسابقات اروپایی صعود کرده است. رمی ها طی ۴ فصل اخیر همواره در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی حاضر بوده اند و به لطف این نتایج درخشان اکنون به رتبه هفتم رنکینگ یوفا رسیده اند.

دیدار برگشت آاس رم و میلان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ رم به پایان رسید. شاگردان ده روسی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۳-۱ راهی مرحله نیمه نهایی شدند. رم طی ۴ فصل اخیر همواره در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی حاضر بوده است.

به نقل از اوپتا؛ رم طی ۴ فصل اخیر، 4 بار موفق شده به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی برسد:

فصل 2020/21 | صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا و تقابل با منچستریونایتد  فصل 2021/22 | صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا و تقابل با لسترسیتی | در نهایت قهرمان  فصل 2022/23 | صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا و تقابل با بایرلورکوزن | در نهایت نایب قهرمان فصل ۲۰۲۳/۲۴ | صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا و تقابل با بایرلورکوزن

 رم سومین تیم تاریخ ایتالیاست که طی حداقل ۴ فصل پیاپی به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی صعود می کند. (اینتر ۴ بار پیاپی در دهه ۶۰ میلادی و یوونتوس ۵ بار پیاپی در دهه ۹۰ میلادی)

گفتنی است رم در کنار رئال مادرید تنها باشگاه های اروپایی هستند که طی ۷ فصل اخیر حداقل ۵ مرتبه به نیمه نهایی مسابقات اروپایی رسیده اند. رم در فصل ۲۰۱۷/۱۸ نیز به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی یک ذخیره مطمئن و چابک برای گئورگی
  • فینال لیگ غرب آسیا/ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • فینال لیگ غرب آسیا؛ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک؛ برد نفس‌گیر مقابل آرش یوشیدا
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • کیمیش: فینال تمام آلمانی بسیار رویایی خواهد بود؛ باشگاه مقابل انتقادات از من حمایت نکرد
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است