Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، فلسطینیان ساکن شهر «جنین» در کرانه باختری در اعتراض به سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی، دست به برگزاری تظاهرات علیه این رژیم زدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی به صورت گسترده به تظاهرات کنندگان در جنین یورش بردند. رسانه‌های عرب زبان اعلام کردند که به دنبال این یورش وحشیانه درگیری‌های شدیدی میان دو طرف رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که روز چهارشنبه کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی در کرانه باختری اعتصاب غذای خود را به تعویق انداخته‌اند.

کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطین در بیانیه خود آورده است: تعویق اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در کرانه باختری پس از آن اتفاق افتاد که صهیونیست‌ها به اغلب خواسته‌های اسرا جامه عمل پوشاندند.

کد خبر 5306528 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی کرانه باختری افغانستان ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین ایران روسیه طالبان لبنان عراق انگلیس کره شمالی عربستان سعودی فرانسه سوریه کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی درباره تازه‌ترین تحولات اوضاع فلسطین و تحولات منطقه گفت: شهدا و زخمیان غزه حدود شش درصد از جامعه فلسطین در این منطقه را شامل می‌شود و این درصد بسیار بالایی است و چه بسا بالاترین درصد در این دوره درباره یک نسل کشی و کشتار تلقی می‌شود.

سید عبدالملک بدرالدین افزود: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه، تجاوزی است که همه جامعه فلسطین در این باریکه را هدف قرار داده است. رژیم اسرائیل ملت فلسطین را با همه ابزارهای نسل کشی از جمله کشتار، گرسنگی دادن و شیوع بیماری های واگیر دار هدف قرار داده است. رژیم صهیونیستی هر روز با ابزارها و روش های مختلف خود برای کشتن مردم غزه سرگرمی ایجاد می کند و سرگرم می شود. رژیم صهیونیستی از نوارها و فایل های صوتی مانند الحقونا (به ما ملحق شوید) و (اسعفونا) به ما کمک کنید و همچنین گریه ها و فریادهای کودکان با استفاده از پهپادها استفاده می کند تا ساکنان غزه را از خانه هایشان خارج کند و هدف قرار دهد. رژیم اشغالگر بیمارستان ها را به گورهای جمعی تبدیل کرده است و کادر پزشکی و بیماران را قتل عام می کند. مانند چنین جنایات و اتفاقاتی را در هیچ گوشه و منطقه ای از جهان نشنیده ایم و ندیده ایم. رژیم صهیونیستی پیکرهای شهدای فلسطینی را مثله و قطعه قطعه می کند و اعضای آنان را سرقت می کند و این چیزی است که با بررسی گورهای جمعی کشف شده در داخل مجتمع پزشکی ناصر مشخص شده است. رژیم صهیونیستی به شیوه و رویکرد گرسنگی دادن گسترده ادامه می دهد و بیمارستان کمال عدوان روزانه پذیرای ۵۰ کودک فلسطینی به خاطر کمبود مواد غذایی و قحطی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی                  

دیگر خبرها

  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری