Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:02:47 GMT

۵۶۵ طرح اشتغال زایی درخلخال اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۱۸۰۱

۵۶۵ طرح اشتغال زایی درخلخال اجرا شد

به گزارش روز جمعه ایرنا ، ارژنگ عزیزی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خلخال اعلام کرد: از آغاز اجرای طرح ایجاد اشتغال پایدار روستایی در استان اردبیل  ۳۱۱ میلیارد ریال به متقاضیان و مجریان طرح‌های اشتغال‌زا پرداخت شده و خلخال از لحاط ایجاد مشاغل پایدار روستایی رتبه چهارم را در بین شهرستانهای استان به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به اختصاص هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ایجاد اشتغال روستایی در جریان سفر معاون اشتغال وزیر تعاون ،کار ورفاه اجتماعی به استان در سال جاری اظهار کرد: ۹۰۰ میلیارد ریال از این تسهیلات برای خلخال در نظر گرفته شده و بطور مستمر پیگیر پرداخت این تسهیلات به استان برای اجرای طرح‌های جدید هستیم .

عزیزی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی عضو کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در تلاش برای حل مشکل واحدهای تولیدی وصنعتی راکد و نیمه فعال هستند، اظهارکرد: هم اکنون ۱۶ طرح راکد در بخش کشاورزی خلخال در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در حال بررسی بوده و پیش از این نیز مشکل پنج طرح تولیدی و اشتغال‌زای این شهرستان در حوزه کشاورزی برطرف و با تزریق تسهیلات سرمایه در گردش این واحدها فرصت فعالیت دوباره را پیدا کرده‌اند.

وی با انتقاد از نحوه برخورد برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خلخال با مجریان و مقاومت در مقابل اجرای طرح‌های اشتغال‌زای این شهرستان گفت: تلاش مدیریت جهاد کشاورزی خلخال برای اخذ حکم قضایی تخریب طرح در حال اجرای اقامتگاه بین راهی روستای کجل واقع در بخش خورش رستم این شهرستان در مسیر راه ارتباطی اردبیل به سرچم به بهانه ایجاد در اراضی کشاورزی نمونه‌ای از این بی‌مهری‌ها  است.

او  اظهار کرد: در حالی که در آستانه فصل برداشت سردرختی پاییزی باغ‌های میوه خلخال از جمله برداشت سیب قرار داریم پلمب سردخانه محصولات کشاورزی این شهرستان بسیار معنا دار است .

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل اشتغال زایی خلخال استان اردبیل اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، علیرضا  عبدی سرپرست معاونت طرح های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت در گفت وگو با روابط عمومی بنیاد برکت با بیان اینکه  امسال در  استان اصفهان و در همه شهرستانهای استان شعار سال مبنی بر جهش تولید همزمان با مشارکت های مردمی را در دستور کار خود قرار داده ایم گفت: استفاده از ظرفیت های مردم همواره در سال های گذشته  هم در اولویت برنامه های بنیاد برکت بوده و استفاده از شبکه تسهیلگری و مدل های مختلف مشارکتی و گروهی مبین این موضوع می باشد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های زنجیره سبز و آبی از مهم ترین گام های بود که در این حوزه برداشته شد.

 سرپرست معاونت طرح های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت اظهار کرد:  امسال با استفاده از ظرفیت های مردمی 5 طرح خرد اشتغال از جمله  جمله نانوایی تمام اتوماتیک ،کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و... با تسهیلات بنیاد برکت  و در سال جهش تولید با مشارکت مردم در روستای ازوار از توابع شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.

عبدی با بیان اینکه  تمامی این طرح های اشتغال زایی خرد به مبلغ سرمایه گذاری بنیاد برکت و سرمایه گذاری متقاضیان انجام و به بهره برداری رسیده است گفت: با اجرای این 5 طرح اشتغال زایی خرد 58 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده اند.

 وی همچنین بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی حمایتی کشور در کاشان  با حضور مدیرعامل بنیاد برکت اشاره کرد و گفت:  این پروژه خوشبختانه با همکاری مردم  و 40 بانوی این روستا اجرا و هفته گذشته با حضور مدیرعامل بنیاد برکت به بهره برداری رسید.

سرپرست معاونت طرح های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت بیان کرد: امسال با هدف گذاری های انجام شده به طور قطع زنجیره سبز و آبی را بیش از گذشته و پر قدرت تر ادامه خواهیم داد و با توجه به تاکید مدیرعامل بنیاد برکت مبنی بر استفاده از ظرفیت های مزارع خورشیدی قطعا اجرای این طرح ها را بیش از گذشته در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات انجام شده توسط مدیرعامل محترم بنیاد برکت مبنی بر اینکه 5تا 10 درصد از منابع بنیاد برکت در شهرستان ها برای راه اندازی مزارع خورشیدی به کار گرفته شود قطعا اجرای این طرح در همه شهرستانهای دارای ظرفیت در دستور کار قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی