Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه با بیان اینکه اکنون پیمانکاران شرکت گاز در بخش‌های باینگان و نوسود مشغول به عملیات اجرایی هستند گفت : خوشه گازرسانی به تعدادی از روستا‌های بخش مرکزی به مناقصه انتخاب پیمانکار رفته که در مرحله اول به حدنصاب نرسیده و به مناقصه مجدد رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : هم اکنون ۵۰ درصد جمعیت روستایی شهرستان پاوه از نعمت گاز برخوردار هستند و تاکنون بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ انشعاب گاز در روستا‌های این شهرستان نصب شده است.

سرپرست فرمانداری پاوه افزود: در پاییز امسال مردم شهر نوسود نیز از نعمت گاز بهره مند می‌شوند و بعد از تزریق گاز به شبکه اصلی، بدون فوت وقت نصب انشعابات نیز انجام خواهد شد.

بالایی افزود: برای شتاب بخشیدن به پروژه گازرسانی شهر نودشه و کاهش هزینه‌های لوله کشی برای مردم این شهر، خطوط هوایی در کوچه‌های کم عرض و دارای شیب تند طی روز‌های آتی با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

او گفت: بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهری پاوه از نعمت گاز بهره‌مند هستند و تاکنون ۱۱ هزار کنتور شهری نصب شده است.

سرپرست فرمانداری پاوه گفت: توپوگرافی منطقه، گران بودن تجهیزات و عدم استقبال پیمانکاران در مناقصات از مهمترین دلایل کند بودن اجرای پروژه‌های گازرسانی در پاوه است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز گاز طبیعی گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در حکمی حمیدرضا محمدی را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در حکمی حمیدرضا محمدی را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان منصوب کرد.

فرماندار شهرستان لنجان از جمله سوابق محمدی است.

پیش از این محمد شریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان بود.

کد خبر 747009

دیگر خبرها

  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد