Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتسال کشورمان که در مسابقات جام جهانی در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است، امروز در دومین بازی خود از ساعت ۱۹:۳۰ باید به مصاف آمریکا برود.

ملی پوشان کشورمان در نخستین بازی خود روز سه شنبه موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ صربستان را شکست داده و حالا با روحیه بسیار بالایی به مصاف رقیب خود خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتسال آمریکا هم در دیدار اول خود برابر آرژانتین، مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه سنگین ۱۱ بر صفر تن به شکست داد و باید دید این تیم برابر ایران چه نتیجه‌ای می‌تواند به دست آورد. در دیگر بازی این گروه آرژانتین از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف صربستان می‌رود.

ملی پوشان فوتسال کشورمان تا به حال ۲ بازی دوستانه با آمریکا انجام داده اند که در هر ۲ دیدار این ایران بوده است که موفق شده حریف خود را شکست دهد.

آمریکایی‌ها بعد از سال ۱۹۹۲ دیگر نتوانستند به مسابقات جام جهانی فوتسال راه پیدا کنند و حالا بعد از ۲۹ سال دوباره موفق شده اند جواز حضور در این بازی‌ها را به دست آورند.

در تقابل دوستانه ایران و آمریکا، ملی پوشان فوتسال کشورمان در ۲ بازی به ترتیب توانستند با نتایج ۸ بر صفر و ۵ بر یک حریف خود را از پیش رو بردارند.

حال این ۲ تیم این بار در دیداری رسمی و آن هم در قالب بازی‌های جام جهانی به مصاف هم می روند. دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و آمریکا را طارق الخطابی از کشور مصر قضاوت خواهد کرد.

سدریک پلیسیر از فرانسه و نیکولا یلیچ از کرواسی او را در این مسابقه کمک خواهند کرد. محمد حسن از مصر هم به عنوان داور چهارم در این بازی حضور دارد و ران آن از چین هم داور رزرو این مسابقه خواهد بود.

تیم ملی فوتسال کشورمان در صورت پیروزی برابر آمریکا صعود خود را به مرحله بعد قطعی خواهد کرد و دیدار آخر ما برابر آرژانتین برای تعیین سرگروه انجام خواهد شد.

احمد اسماعیل پور، ملی پوش فوتسال کشورمان با رفع مصدومیت مشکلی برای بازی برابر آمریکا نخواهد داشت، اما حسین طیبی همچنان به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند ملی پوشان را در دور گروهی همراهی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فوتسال ایران جام جهانی فوتسال حسین طیبی فوتسال کشورمان ملی فوتسال ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ بحرین را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

جواد اصغری مقدم بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران که اکنون به عنوان سرمربی در لیگ برتر ایران فعالیت می‌کند در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا پرداخت و گفت: همه تیم‌ها تلاش می‌کنند که در رقابت‌های آسیایی بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند و طبیعی است وقتی تیمی مثل ایران که به لحاظ فنی بهتر و قدرتمندتر باشد ممکن است در فاز دفاعی عملکرد ضعیف‌تری داشته باشند و فضاهای خالی زیادی در اختیار تیم حریف قرار بگیرد که البته نباید در دیدارهای حساس‌تر این اتفاق بیفتد. در نیمه اول کیفیت لازم را نداشتیم اما در نیمه دوم تیم ایران به لحاظ شخصیتی توانست خودش را پیدا کند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی باید با احساس مسؤولیت بیشتری بازی کنند و همه حریفان را جدی بگیرند. به نظر می‌رسد در این بازی بچه‌های ما بحرین را دست کم گرفته بودند و در هر صورت هدف بردن و کسب ۳ امتیاز و صعود به مرحله بعد بود که به دست آمد. کادر فنی تیم ملی در بازی‌های آینده حتماً آنالیزها را انجام خواهند داد و نقاط ضعف را برطرف می‌کنند. در بازی‌های حذفی تیم‌ها قدرتمند تر هستند. در این ۲ بازی یک مقدار اشتباهات فردی زیاد بود که باید در بازی‌های مرحله حذفی کرد.

وی در خصوص احتمال تقابل ایران برابر ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی گفت: خوب است که زودتر به مصاف ژاپن برویم و این تیم را خیلی زود حذف کنیم. ژاپن تیم منظمی است که کیفیت خوبی دارد اما هیچوقت حریفی نیست که بتواند حرف خاصی برابر فوتسال ایران داشته باشد. پارسال بنا به دلایلی این تیم قهرمان شد اما پتانسیل تیم ایران به مراتب بهتر از ژاپن است. ما تیم ایران هستیم و از حریفان آسیایی ترس نداریم. هدف ما مسابقات جهانی است و هر بار که به مصاف ژاپن برویم باید به راحتی این تیم را شکست دهیم.

کد خبر 6083773

دیگر خبرها

  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم