Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی گفت: از نظر من، برگزاری لیگ بهترین مسابقه تدارکاتی برای ووشوکاران بود.

محسن محمدسیفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط امسال لیگ برتر ووشو و قهرمانی تیم دانشگاه آزاد توضیح داد: خوشبختانه مسابقات شرایط خیلی خوبی داشت و من همین ابتدای صحبت‌هایم از آقای صدیقی ریاست فدراسیون تشکر می‌کنم که این رقابت‌ها را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصا هیچ رشته‌ای را سراغ ندارم که در این مدت دو ساله که کرونا همه چیز را مشکل کرد، به اندازه ووشو مسابقه برگزار کرده باشد.

او ادامه داد: از دکتر لشگری هم تشکر می‌کنم که تدارکات خوبی را برای تیم دانشگاه آزاد فراهم کرده بود. تیم ما دو سه مرحله اردوی خوب را داشت که نتیجه هم همین بازی‌های خوب بود و ما توانستیم برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا باز هم قصد شرکت در مسابقات ساندای آزاد کشوری را دارد؟ اظهار کرد: ان‌شاءالله اگر مشکلی پیش نیاید شرکت می‌کنم. دور قبل می‌خواستم در مسابقات WWF باشم اما متاسفانه تست کرونای من مثبت شد. تنها یک راه وجود دارد که در دور دوم باشم، آن هم حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور است. با استاد اوجاقی و استاد خودم مشورت می‌کنم تا اگر مشکلی نبود و اجازه دادند در مرحله دوم این مسابقات شرکت کنم.

دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی، درباره سطح فنی رقابت‌ها و ووشوکاران در لیگ امسال نیز گفت: واقعیت این است که وقتی تعطیلی هست همه ورزشکاران به آن شکل که در تمرینات تیم ملی یا تمرینات پیش از قهرمانی کشور بودند آماده نیستند، اما با اردوهایی که تیم دانشگاه برگزار کرد بچه‌های ما سطح خوبی داشتند و آماده بودیم.

او ادامه داد: از نظر من حضور در این مسابقات لیگ و شرکت در این رقابت‌ها، مثل آن است که چهار پنج ماه اردوی خوب در بهترین شرایط را برگزار کرده باشید. من فکر میکنم این مسابقات پیش از انتخابی‌ها و اردوهای تیم ملی، اتفاق بسیار خوبی بود.

محمدسیفی درباره برنامه خود برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ نیز گفت: همین اندازه بگویم که قطعا برای کسب چهارمین طلای خود عازم بازی‌های آسیایی می‌شوم.

او درباره ادامه فعالیتش در مسابقات MMA نیز گفت: من در مسابقات MMA هستم و یک مبارزه هم انجام داده‌ام. برای مبارزه دوم فعلا کرونا مشکل ساز شد اما به  زودی دومین مبارزه خودم را هم انجام خواهم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محسن محمدسیفی ووشو تیم ملی ووشو ایران لیگ برتر ووشو مردان بازی های آسیایی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد

دبیر انجمن کوراش گفت: ۲۳ فروردین ماه سال جاری نماینده ۱۵ کشور در گود زینل‌خان با یکدیگر پیکار خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی جام پهلوان پوریای ولی این رشته ورزشی در خراسان شمالی اظهار داشت: این رقابت‌های بین‌المللی از 23 فروردین ماه به مدت دو روز در گود «زینل خان» اسفراین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رقابت‌های بین‌المللی کوراش‌کارانی از کشور‌های روسیه، یونان، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان، قزاقستان و ایران با هم به رقابت می‌پردازند.

دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو ادامه داد: کوراش‌کاران در دو وزن 90 کیلوگرم و 90- کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار خواهد شد. خراسان شمالی ظرفیت ویژه‌ای در رشته کوراش دارد به گونه‌ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان‌دار پایتخت کوراش کشور است.

این مسابقات با حمایت فدراسیون ووشو و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در ایام تعطیلات ایام عید مبارک فطر برگزار خواهد شد.

ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • احمدی: پدرم مطمئن بود در هانگژو تاریخ‌سازی می‌کنم
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • سال موفق ووشو با کسب ۵۰ مدال/ بازی‌های آسیایی اوج درخشش بود