Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:27:11 GMT

تبریز اولین پایتخت جهان تشیع است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۱۹۲۳

تبریز اولین پایتخت جهان تشیع است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پور محمدی شامگاه پنج شنبه در آئین اختتامیه هجدهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی که در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، گفت: در این اجلاس، پیرغلامان حسینی از ۲۰ کشور مسلمان گرد هم آمده‌اند و تبریز به میزبانی از پیرغلامان و خادمان حسینی افتخار می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: تبریز اولین پایتخت جهان تشیع است که همه روزگار خود را با مرثیه سرایی ابا عبدالله الحسین سپری کرده و شعار این اجلاسیه نیز، نوحه‌ای است که همه ما از کودکی ورد زبان خود ساخته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افتخار می‌کنیم که این همایش با شکوه هرچه تمام در تبریز برگزار می‌شود و در رأس تمام این فداکاری‌ها، راهنمایی ارزشمند نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، همت والای ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و ۱۴ تیم و کمیته که در طول مدت کوتاه، تلاش کرده‌اند تا این اجلاس، با شکوه هر چه تمام برگزار شود.

کد خبر 5306514

منبع: مهر

کلیدواژه: اجلاس پیرغلامان حسینی تبریز ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا کرمانشاه اردبیل اربعین حسینی گرگان واکسیناسیون زلزله خراسان رضوی ایلام مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری

 شیدایی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رای در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رای کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری استان آذربایجان شرقی و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین کار انتخابات و انتخاب نامزد‌ها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • جشن با شکوه فرشته ها در همدان برگزار شد
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • نشست «دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود
  • نشست «دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • دیپلماسی نظامی چین با میزبانی از سمپوزیوم دریایی غرب اقیانوس آرام
  • برگزاری اولین نشست رهبران تونس، الجزایر و لیبی