Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@19:38:11 GMT

فولاد ازنا در مسیر واگذاری به سرمایه‌گذار

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۲۰۱۲

فولاد ازنا در مسیر واگذاری به سرمایه‌گذار

ایسنا/لرستان نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت فولاد ازنا را تشریح کرد.

دکتر حسین گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت کارخانه فولاد ازنا اظهار کرد: کارخانه به لحاظ فضای نوع کار که باید فازبندی شود دارای وضعیت مشخصی شده است.

وی افزود: منتظر حکم آقای میرکاظمی مدیرعامل فولاد ازنا بودیم که به ۳۵ سال حبس محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت کارخانه فولاد ازنا در مسیر اهلیت سنجی متقاضیان بوده تا واگذار شود.

گودرزی با بیان اینکه کارخانه فولاد ازنا یک زیرساخت مهم برای اشتغال در شهرستان محسوب می‌شود، بیان کرد: براساس نظر کارشناسان ۸۵ درصد تجهیزات این کارخانه نصب شده و ۱۵ درصد تجهیزات باقی‌مانده است.

وی عنوان کرد: مراحل نصب رو به اتمام بوده و شرایط برای فعالیت کارخانه مهیاست ولی باید کسانی بایدو با همکاری و همراهی قوه قضاییه مسئولیت این کارخانه را برعهده بگیرند و آن را فعال کنند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای میرکاظمی مدیر عامل فولاد ازنا دیونی به بانک دارد و شرایط این کارخانه که آیا در تملک بانک قرار گیرد یا نگیرد؟ مشخص است و در بحث واگذاری لحاظ می‌شود.

گودرزی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این کارخانه ۱۵۰۰ فرصت شغلی بصورت مستقیم ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کارخانه فولاد ازنا مجلس شورای اسلامی حسین گودرزی دورود قوه قضاييه فولاد ازنا فولاد ازنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال با اجرای برنامه های اولویت‌دار دستگاهها در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد راضی جلالی در نشست تحقق شعار سال در استانداری خوزستان بیان کرد: رهبر فرزانه با نگاه هوشمندانه شعار امسال را نیز همچون چند سال اخیر با محوریت اقتصاد و تولید نامگذاری کردند.

وی با اشاره به اینکه در شعار امسال مشارکت مردم در جهش تولید بسیار مورد اهمیت است ادامه داد: از جمله اولویت‌های تحقق شعار امسال ماموریت‌گرایی جهادی و تلاش هوشمندانه است و همه دستگاه‌ها باید برای خود اولویتی را در این مسیر تعیین کنند.

راضی جلالی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت نخبه‌ها در این مسیر استفاده کرد افزود: تحقق این شعار یک‌تکلیف است و متاسفانه یکی از مشکلات عمده در مسیر سرمایه‌گذاری استان ناهماهنگی بین دستگاه‌های مختلف است، باید این ناهماهنگی‌ها به حداقل برسد تا برای تحقق شعار سال گام‌های موثری برداشته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اولویت بعدی را رفع موانع توسعه اقتصادی استان نام برد و اظهار کرد: در مواردی اعتماد مردم برای سرمایه‌گذاری از بین رفته که باید این اعتماد با تلاش مدیران دستگاه‌ها برگردانده شود.

وی مشکل بعدی در مسیر سرمایه‌گذاری را لزوم دریافت ۳۲ استعلام دانست و گفت: طبق دستور معاون اول رییس جمهور استعلامات برای سرمایه گذاری باید در مدت ۱۵ روز ارائه شود.

راضی جلالی ادامه داد: برای استفاده از روش‌های هوشمند به منظور اجرای شعار سال باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌های استان استفاده کرد.

وی تاکید کرد: هر دستگاه باید سه برنامه اولویت‌دار و موثر برای تحقق شعار امسال اعلام‌کند تا با جمع‌بندی این برنامه‌ها نقشه‌راه خوزستان در این خصوص تهیه شود.

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • تحقق شعار سال با اجرای برنامه های اولویت‌دار دستگاهها در خوزستان
  • محفل انس با قرآن کریم در ازنا برگزار شد
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است
  • لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان
  • دریافت کمک نقدی خودروساز معروف برقی از سرمایه گذار عمده اش از عربستان!
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود