Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:22:11 GMT

رونمایی از ضریح جدید امامزاده علی در سیرجان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۲۰۵۷

رونمایی از ضریح جدید امامزاده علی در سیرجان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مستقیمی مسئول هیئت امنای امامزاده علی سیرجان گفت: کمک‌های مردمی و نذورات زائران موجب شده این بقعه دارای امکانات رفاهی از جمله زائر سرا، موقوفات و رقبات، کارخانه یخ سازی و ساختمانی سه طبقه باشد.

فاطمی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان هم گفت: ۸۰ بقعه متبرکه و امامزاده دارای شجره نامه در استان کرمان وجود دارد که برنامه‌های فرهنگی در قالب برنامه‌های مذهبی و مهارت‌های فردی، تحکیم خانواده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بقعه متبرکه علی بن محمد بن ابراهیم بن موسی بن جعفر (ع) در ده کیلومتری محور سیرجان به بافت و نزدیکی قلعه سنگ شهر قدیمی سیرجان واقع شده که علاوه بر شرافت و تقوی و علم در فضیلت هم ممتاز بوده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امامزاده ها موقوفات کرمان اوقاف و امورخیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان این هفته موفق شد برابر گل گهر در سیرجان دست به کار بزرگی بزند و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی با دو گل در آستانه شکست قرار گرفته بود، با یک تساوی ارزشمند کار را به پایان برساند.

سیروس پورموسوی در فصل گذشته و حتی در این فصل خاطرات تلخی در دقایق تلف شده و وقت اضافه بازی‌ها دارد. تیم او چه در لیگ برتر و چه در لیگ آزادگان دیدارهای زیادی را در ثانیه‌های پایانی با دریافت گل به پایان رسانده بود تا این موضوع کابوس بزرگی برای او شکل دهد.

اما اکنون شرایط کاملا برای پورموسوی و تیمش متفاوت پیش می‌رود؛ او در آخرین بازی تیمش با یک شاهکار از سوی بازیکنانش مواجه شد و آنها موفق شدند برابر تیم رتبه پنجمی گل گهر در سیرجان در شرایطی که با دو گل عقب افتاده بودند، در نهایت با تساوی در وقت اضافه کار را به پایان برسانند.

آبی‌ها خوزستانی پیش از این در پنج بازی و در وقت تلف شده گل دریافت کرده بودند تا با تساوی یا شکست کار را به پایان برسانند. اما اکنون طی سه بازی این تیم موفق شده در دقایقی که پیش از این برای آنها کابوس بود، با دستیابی به گل شادی را به اردوی خود ببرند. آنها برابر نفت آبادان توانستند به گل برتری دست یابند و مقابل آلومینیوم و گل گهر سیرجان نیز کار را به تساوی کشاندند تا اکنون بیش از گذشته برای رسیدن به امتیاز بقا امیدوار باشند.

دیگر خبرها

  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • تکیه تاریخی سادات اخوی احیا و بازسازی می‌شود
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • ردپای عارف بزرگ قرن نهم در طرشت
  • قتل پدر در پی درگیری لفظی خواهر و برادر