Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:22:50 GMT

۲۹ روستای شهرستان ماهنشان با تنش آبی رو به رور هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۲۱۲۸

۲۹ روستای شهرستان ماهنشان با تنش آبی رو به رور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان در محل فرمانداری شهرستان ماهنشان گفت: طی سال جاری واحدهای تولیدی و صنعتی استان با ظرفیت خوبی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ۲۹ روستای شهرستان ماهنشان با تنش آبی رو به رور هستند، اظهار کرد: باید شرکت آب و فاضلاب استان بر حل مشکل آب شرب این روستاها مدیریت لازم را مد نظر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان گفت: مجموعه سرجین بافت یک شرکت بسیار فعال در حوزه صنعت نساجی است که تحول خوبی را در اقتصاد استان ایفا خواهد کرد.

حقیقی با بیان اینکه سه واحد از مجموعه سرجین بافت به زودی افتتاح می‌شود، اظهار کرد: با افتتاح این سه واحد برای بیش از دو هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد شد که در این میان یک واحد تا دو ماه آینده و واحد دوم تا پایان سال و واحد سوم هم در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این استان در صنعت نساجی جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور دارد، گفت: این صنعت برای ترقی نیاز به حمایت دارد و این مهم باید بیشتر مورد تاکید قرار گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه طی دو سال گذشته واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان به علت مشکلات اقتصادی و ورود ویروس شوم کرونا تعطیل نشده است، تاکید کرد: از آغاز سال جاری تاکنون هم واحد تولیدی در استان تعطیل نشده است.

حقیقی با بیان اینکه این استان در بحث ریسندگی، رنگرزی و بافندگی در کشور جایگاه بسیار خوبی دارد، تاکید کرد: سرمایه در گردش و مالیات بر ارزش‌افزوده و فرسودگی برخی از ماشین آلات از مشکلات عمده صنعت نساجی در استان است که با کمک مسئولین باید این مشکلات رفع شود تا شاهد توسعه این صنعت در استان باشیم.

وی ابراز داشت: در استان ورود سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش صنعت نساجی بسیار خوب است چرا که پتانسیل لازم برای فعالیت صنعتی وجود دارد.



کد خبر 5306535

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان آب شرب ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا اردبیل کرمانشاه اربعین حسینی گرگان واکسیناسیون زلزله خراسان رضوی ایلام مجلس شورای اسلامی صنعت نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، عباس زاده در جلسه قرارگاه استانی آبرسانی روستایی استان گفت: فاز نخست طرح جهاد آبرسانی شامل آبرسانی به ۱۱۵ روستا با ۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال اعتبار از مهر سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفت و تاکنون آبرسانی به ۶۵ روستا انجام شده است.

وی با تاکید بر تسریع در روند اجرای این طرح افزود: سرعت پیشرفت پروژه پایین است و باید تلاش میشد تا روستاهای باقی مانده تا قبل از تنش آبی امسال به پایان می‌رسید و مشکل بی آبی مردم حل میشد.

عباس زاده گفت: در این طرح  آبرسانی به روستاهایی که در اولویت هستند باید در دستور کار قرار گیرد.

دوستی مدیر عامل شرکت آبفای استان هم گفت: در برنامه اعتبارات طرح آبرسانی محرومیت زدایی شامل ۴۹ روستای هدف بالغ بر ۱۱۵ روستای در مسیر را داشته ایم که تا کنون ۶۵ روستا را آبرسانی کرده ایم.

دوستی گفت: فاز دوم طرح جهاد آبرسانی به روستاها استان هم در پایان سال ۱۴۰۳ شروع خواهد شد.

وی افزود: بعد از اتمام فاز نخست طرح جهاد آبرسانی فاز دوم آغاز خواهد شد که در این فاز به ۱۴۵ روستای دیگر که بالای ۲۰ خانوار هستند؛ آبرسانی خواهند شد.

رحیمی فرماندار طبس هم با بیان اینکه اولویت ما در امسال رفع مشکلات آب و راه های شهرستان است، افزود: باتوجه به نزدیک شدن فصل گرما و استفاده مردم از کولرهای آبی ما با بحران آب در این شهرستان مواجه می‌شویم که تقاضا داریم که حفر چاه آب جایگزین در این شهرستان هرچی سریعتر انجام شود.

 لکزایی فرماندار سربیشه هم درخواست رفع مشکل تنش آبی این شهرستان مرزی را داشت و گفت: پروژه آبرسانی خوشاب تا اول تابستان انجام شود.

دیگر خبرها

  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • تعويض الكترو پمپ چاه آب شرب مجتمع روستاي كورابلاغ شهرستان شوط
  • نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند