Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،محمد علی مسلمی رییس مرکز بهداشت بانه در مراسم افتتاح سومین مرکز واکسیناسیون سالن ورزشی شهید صفری بانه اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از استراتیژ‌های وزارت بهداشت دسترسی آسان شهروندان به مراکز واکسیناسیون است سومین مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ در سالن شهید صفری بانه راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۴۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان بانه در مسیر بلوار مرزبانان ساکن هستند و راه اندازی این مرکز برای دسترسی آسان شهروندان در محلات منتهی به این مسیر ضروری است.

رییس مرکز بهداشت بانه با بیان اینکه این مرکز در راستای گام پنجم طرح شهید سلیمانی راه اندازی شد گفت: در مرکز واکسیناسیون شهید صفری بانه ۶ تیم در ۲ شیفت کاری صبح و عصر فعالیت می‌کنند و این مرکز روزانه ظرفیت تزریق ۸۰۰ دز واکسن کرونا را دارد.

مسلمی با بیان اینکه ۴۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال بانه دز اول واکسن کرونا را در شهرستان بانه دریافت کردند ادامه داد: روند واکسیناسیون در شهرستان بانه رضایت بخش است و مردم به خوبی از ان استقبال می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان بانه نیز گفت: سومین مرکز واکسیناسیون همگانی ویروس کرونا با همکاری همه ادارات شهرستان و با هدف تسریع در فرآیند واکسیناسیون راه اندازی شد.

سرهنگ مصطفی پیرزاد با بیان اینکه گام پنجم طرح شهید سلیمانی تسریع در روند واکسیناسیون عمومی با همکاری سپاه و بسیج است، افزود: این مرکز در راستای گام پنجم طرح شهید سلیمانی راه اندازی شده و تیم‌هایی برای رصد و شناسایی سریع بیماران و کاهش شیوع ویروس کرونا فعال شد.

او بیان کرد: هدف طرح شهید سلیمانی این است که مردم هر محله در همان محله واکسینه شوند و به مراکز واکسیناسیون دسترسی داشته باشند و در این طرح رصد حمایتی، نظارتی و مراقبتی را پیگیری می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه با اشاره به تعامل سپاه و بسیج در حوزه بهداشت و سلامت گفت: با شیوع ویروس کرونا برای مدیریت و کنترل این ویروس حوزه بهداشت و سلامت به همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد که سپاه و بسیج از ابتدا با این حوزه همکار و همراه شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا مرکز بهداشت مرکز واکسیناسیون طرح شهید سلیمانی راه اندازی شد شهرستان بانه سومین مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ صفیه رجبی افزود: نخستین دوره از دیروز با ۴۰ کارآموز در شهرستان ماسال آغاز شده و به تدریج در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد. وی ارتقای مهارت قالی بافان را یکی از عوامل ترغیب این صنف، برای تولید قالی و فرش‌های اصیل دانست و گفت: این دوره‌های مهارت آموزی نقش مهمی در فراگیری روش‌های نوین هنر در ارتقای این صنعت دارد. رئیس اداره فرش صمت گیلان؛ افزایش بهره وری در بافت انواع قالی و فرش و کاهش هزینه‌های تولید این را از دیگر مزایای دوره‌های آموزشی عنوان کرد. وی در پایان تصریح کرد: قرار است، دوره ارتقای مهارت قالی بافان برای ۳۵۰ نفر از فعالان حوزه فرش دستبافت، در قالب ۵ دوره آموزشی، طبق دستورالعمل‌های مرکز ملی فرش ایران برگزار، و برای شرکت کنندگان گواهینامه مهارت صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • آغاز واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد