Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا زالی گفت: بیش از ۲۱٠ مرکز تجمیعی و غیر تجمیعی در تهران راه اندازی شده و به صورت دو شیفت و سه شیفت در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی، حفظ سلامتی مردم در هنگام تزریق واکسن را جزو اولویت‌های ستاد کرونا برشمرد و با اشاره به ضرورت جلوگیری از ازدحام و شلوغی در مراکز تلقیح واکسن، افزود: در این راستا هم اکنون بیشتر مراکز واکسیناسیون پایتخت به صورت دو شیفت در شیفت صبح و بعد ازظهر فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برای تسریع فرایند واکسیناسیون تهران باید در روزهای آتی حداقل ۹۵ مرکز واکسیناسیون دیگر را راه اندازی کنیم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به وضعیت بیماری در تهران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مجموعاً ۶۹۰۰ بیمار بستری کرونایی در تهران داشتیم که نسبت به قبل تقلیل یافته است.

زالی همچنین از بستری ۱۰۵۰ بیمار جدید در بیمارستان‌ها، بستری ۱۴۳ بیمار جدید در بخش مراقبت‌های ویژه و کاهش ۶ درصدی میزان مرگ و میر در روز گذشته خبر داد و افزود: هم اکنون ۱۷۰۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و این آمار نیز رو به کاهش است.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون علیرضا زالی واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، با اهدای اعضای زنده یاد نجم الدین رزمجویی سه بیمار، حیاتی دوباره یافتند.
کبد و کلیه زنده یاد نجم الدین رزمجویی ۵۵ ساله که دچار مرکز مغزی شده بود با رضایت خانواده اش به دو بیمار نیازمند به کبد و کلیه در بیمارستان پیوند اعضا اهدا شد.
قرنیه آن مرحوم هم به بیماری دیگر در بیمارستان خلیلی شیراز پیوند زده شد.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • کوچک‌ترین ایمپلنتی که با تحریک مغز اختلالات عصبی را درمان می‌کند
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار