Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر محمدی از تمدید قراردادش با پیکان می گوید

نادر محمدی معتقد است پیکان امسال می تواند نتایج خوبی را کسب کند.

به گزارش طرفداری، نادر محمدی درباره تمدید قرارداد خود با باشگاه پیکان به فارس گفت:

خیلی خوشحالم که تصمیم گرفتم برای ادامه فوتبالم بار دیگر پیکان را انتخاب کنم. پیشنهادات زیادی داشتم اما در نهایت به این جمع‌بندی رسیدم که برای پیشرفت بیشتر در تیم خودم بمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تغییر و تحولات زیاد تیم پیکان عنوان کرد:

حدود یک هفته است به تمرینات پیکان بازگشتم. خدا را شکر امسال هم تیم خوب و منسجمی داریم. اکنون هم در بدنسازی هستیم. امسال هم می‌توانیم نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کنیم.

مدافع پیکان با اشاره به حضور مجتبی حسینی در این تیم عنوان کرد:

طبق تحقیقات من حسینی علاقه زیادی دارد تیم ‌هایش روی زمین و خوب فوتبال بازی کنند. امیدوارم بتوانیم با حضور وی در پیکان حتی بهتر از فصل قبل نتیجه بگیریم. تیم ما سال گذشته در رتبه هفتم قرار گرفت که با توجه به جوانی پیکان نتیجه فوق‌العاده‌ای بود اما امسال به آن جایگاه نگاه نمی‌کنیم و فقط رتبه‌ای بالاتر می‌خواهیم.

محمدی که با پرتاب اوت های بلندش در فوتبال کشورمان مشهور شده در خصوص اینکه آیا همچنان تمرینات ویژه‌ای برای پرتاب اوت های بلند انجام می‌دهد، توضیح داد:

همیشه گفته‌ام نمی‌خواهم به خاطر پرتاب اوت دیده شوم اما این موضوع یکی از ویژگی‌های فوتبال من است و تمریناتی برای آن انجام می‌دهم اما اکنون  با حضور حسینی در پیکان بیشتر روی تمرینات روی زمین کار می‌کنم تا در این زمینه هم عملکرد بهتری داشته باشم.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد با استعفای دسته جمعی، هواداران استقلال را خوشحال کنید واکنش گری نویل به شکست 2-1 لیورپول مقابل میلان در پایان نیمه اول / عکس شریف، کلانتر گروه D لیگ قهرمانان اروپا! چرا گل مهدی طارمی به اتلتیکو مادرید مردود شد؟ برترین های قرن با محمدحسین ضیایی: بختیاری زاده را از خانه به فوتبال برگرداندم؛ سهراب با مغزش بازی می کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نادر محمدی پرتاب اوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس

طراحی پیراهن یک تیم باشگاهی، باعث بروز جنجالی بزرگ در فوتبال قاره سیاه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نبرد حساس تیم‌های فوتبال رنسانس دبرکان مراکش و یونیون اسپورتیودلامدینای الجزایر در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌های آفریقا به دلیل طراحی پیراهن نماینده مراکش لغو شد.

اعضای تیم رنسانس دبرکان جمعه شب وارد فرودگاه الجزیره شدند و درست در بدو ورود‌شان به دردسر افتادند، چرا که مقامات امنیتی فرودگاه از خروج چمدان‌های‌شان به دلیلی طراحی یونیفرم آنها ممانعت به عمل آورد. در طراحی لباس‌های متحدالشکل اعضای تیم رنسانس دبرکان مراکش، نقشه این کشور به انضمام بخشی از منطقه مورد مناقشه صحرای غربی درج شده بود که این موضوع خشم مسئولان کشور میزبان را برانگیخت.

براهیم دیاس تیم ملی مراکش را به اسپانیا ترجیح داد

این جنجال که هر یک از طرفین دیگری را به تخلف متهم کردند، با روایت‌هایی متفاوت توسط رسانه‌ةای مراکشی و الجزایری پوشش داده شده است. شبکه Hespress مراکش به نقل از منابع نزدیک به فوتبال این کشور نوشته است که بازیکنان تیم رنسانس دبرکان در الجزایر مورد بدرفتاری و اهانت واقع شده‌اند. در همین حال نشریه El Chorouk الجزایر نماینده مراکش را به سیاسی کردن ورزش متهم کرده است.

در این میان اتحادیه فوتبال آفریقا هم از فدراسیون فوتبال الجزایر درخواست می‌کند که پیراهن‌های تیم میهمان را عودت و به آنها اجازه دهد بازی را انجام دهند که این درخواست از سوی مقامات کشور میزبان رد می‌شود و پیراهن‌های دیگری را در اختیار تیم میهمان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • فیلم| اوسمار: به خاطر «گل‌محمدی» به ایران آمدم
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت