Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@17:30:41 GMT

وزیر نفت وارد خوزستان شد/ بازدید از دکل حفاری ٢۵ فتح

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۲۴۶۳

وزیر نفت وارد خوزستان شد/ بازدید از دکل حفاری ٢۵ فتح

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر نفت صبح امروز جمعه برای بازدید از مناطق نفت‌خیز جنوب طی سفری یک روزه راهی اهواز شد. هدف از این سفر جواد اوجی، بازدید از تأسیسات مناطق نفت‌خیز جنوب، مناطق عملیاتی و بررسی آخرین وضع میدان‌های مشترک نفتی است.

این سومین بازدید وزیر نفت از تأسیسات و مناطق عملیاتی صنعت نفت است؛ اوجی پیش از این در هفته‌های اخیر از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و پالایشگاه تهران بازدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصد اول اوجی در این بازدید میدانی دکل حفاری ٢۵ فتح در اهواز بود و ضمن بازدید از اجرای عملیات حفاری با کارشناسان این حوزه در خصوص مسائل تخصصی عملیات دکل‌های سنگین و نیمه سنگین به صحبت نشست.

وزیر نفت در ادامه از طرح‌ها و تأسیسات نفتی میادین مشترک نفتی غرب کارون بازدید خواهد کرد و روند اجرای این طرح‌ها را بررسی خواهد کرد.

احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، شجاع‌الدین بازرگانی، معاون امور حقوقی و مجلس وزیر نفت و حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران وزیر نفت را در این سفر یک روزه همراهی می‌کنند.

کد خبر 5306604

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد اوجی وزارت نفت ایران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب شرکت ملی حفاری ایران شرکت بهره برداری نفت و گاز اروندان ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا اردبیل اربعین حسینی کرمانشاه گرگان واکسیناسیون زلزله خراسان رضوی مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان

در پی اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در جنوب استان، استاندار کرمان به همراه فرماندار رودبار جنوب از چند دهنه پل در سطح شهر و رودخانه فصلی روستای نهضت‌آباد بازدید و دستورات لازم را صادر کرد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار  باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب به جنوب استان سفر کرد. 

شهرستان رودبار جنوب اولین مقصد استاندار کرمان بود که به همراه فرماندار این شهرستان از پل معلم واقع در ورودی شهر و چند پل دیگر در سطح شهر رودبار جنوب بازدید شد. 

در ادامه استاندار کرمان از رودخانه ملنت واقع در روستای نهضت‌آباد شهرستان رودبار جنوب بازدید کرد و دستورات لازم را برای بازگشایی مسیر و پیشگیری از خسارت‌های ناشی از سیلاب صادر کرد. 

این رودخانه به طول ۹ کیلومتر در حاشیه روستای نهضت‌آباد شهرستان رودبار جنوب قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کاسبی عجیب رضا رشیدپور با خبر مرگش
  • خسارت ۳ میلیارد ریالی به تأسیسات شهرستان دیر
  • بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد
  • فقط ۳۰ درصد دانش کشاورزی وارد مزرعه شده است
  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان
  • بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان وارد مدار می‌شود
  • انجام 13 هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت های بهداشتی
  • ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان انجام شد
  • باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
  • انتقال نوروزی ۴۵۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه خوزستان