Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با فرا رسیدن بیست و ششم شهریور ماه روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی، حمید رضا رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

بیست و ششم شهریور ماه، سالروز پاسداشت سپید پوشان سخت کوش و از خود گذشته‌ای است که در خط مقدم حوزه سلامت خدمات حیاتی و ارزنده‌ای را به جامعه ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاران عزیز فوریت‌های پزشکی همواره در سخت‌ترین شرایط تسکینی بر آلام دردمندان هستند و در خدمت رسانی در بحران‌های مختلف به بهترین نحو ایفای نقش کرده اند.

قریب به ۱۹ ماه است که بحران کرونا جامعه را فرا گرفته است و در این مدت سپید پوشان بی ادعای فوریت‌های پزشکی همگام با سایر مدافعان سلامت در صف مقدم خدمت به بیماران با تلاش شبانه روزی کارنامه‌ای درخشان از عملکرد خود رقم زده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

اقدامات موثر و به موقع فوریت‌های پزشکی در حوادث و بحران‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست، شما عزیزان با بهره گیری از علم و عمل خود و با ایثار و تلاش مضاعف همواره امید را به دردمندان و آسیب دیدگان ناشی از حوادث و بلایای مختلف برگردانده اید و فرشته نجات بوده اید.

اینجانب ضمن تبریک روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی، سربلندی و عزت شما عزیزان و خانواده‌های صبور و محترمتان را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی پیام تبریک فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرکز تصویربرداری MRI بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع ساخته شده است و شامل بخش های ام‌آر‌آی، سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی است.

سید وحید حسینی افزود: هفت میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی، سیستم سرمایش، برق کشی کل ساختمان و خرید کامل تجهیزات این مرکز از سوی سعید قناعتی نیکوکار عرصه سلامت شهرستان به نیابت از مادر خود، مرحوم بانو صدیقه باقری نژاد اهدا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همچنین حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت بهداشت برای خرید دستگاه تامین شده است.

حسینی در ادامه افزود: در صورت تامین ساختمان دارای استاندارد‌های علوم پزشکی، آماده استقرار دانشکده پزشکی در شهرستان کازرون هستیم.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص
  • واژگونی ۴۰۵ در جاده شهرضا - دهاقان ۶ مصدوم داشت
  • فوت یک نفر در پی غرق شدگی در استخر کشاورزی
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون