Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره نتایج نشست چهارجانبه ایران، روسیه، چین و پاکستان در خصوص افغانستان گفت: توافقات خوبی شده و بیانیه وزرا تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه سعید خطیب زاده در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص نتایج نشست چهارجانبه ایران، روسیه، چین و پاکستان در خصوص افغانستان، اظهار کرد: توافقات خوبی شده و بیانیه وزرا تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادام: داد طی روزهای گذشته گفت‌وگوهای مفصلی میان نمایندگان این چهار کشور از جمله قبل و بعد از نشست کوتاه چهارجانبه دیروز وزرای خارجه، در جریان بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: البته مفاد توافقات طی ملاقات‌های دوجانبه «امیرعبداللهیان» در حاشیه اجلاس شانگهای با همتایان روس، چینی و پاکستانی با جزئیات بحث شده است که طبق توافق، جمع بندی‌ها اعلام خواهد شد.

خطیب زاده گفت: موضوعات و توافقات از جمله در خلال این نشست توسط هر چهار وزیر تأیید شده است که در بیانیه منعکس خواهد شد.

کد خبر 522634

منبع: ایمنا

کلیدواژه: افغانستان ایران روسیه حسین امیرعبداللهیان پاکستان چین سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه راهی نیویورک شد

وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل عازم نیویورک شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل عازم نیویورک شده است.

 امیرعبداللهیان امروز چهارشنبه و قبل از عزیمت به مقصد نیویورک، توقفی را در استانبول ترکیه داشت.

بازدید امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل با امیرعبداللهیان در نیویورک
  • سفر رئیسی به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • واکنش چین و عمان به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
  • دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • وزیر خارجه راهی نیویورک شد
  • اخراج ۲۷۷ نفر از پناهجویان افغانستانی از پاکستان