Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست پلیس راه مازندران: ترافیک سنگین در همه جاده‌های استان مازندران برای بعد از ظهر پیش‌بینی می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ هادی عبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری  اظهار داشت: حرکت مسافران به سمت تهران، البرز و هم استانی‌ها از ییلاقات به سمت شهرها، از بعد از ظهر موجب ترافیک سنگین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه منطقه چلاو جاده هراز به سمت تهران و مرزن آباد جاده کندوان به سمت البرز، ترافیک سنگینی را بعد از ظهر برای تخلیه بار ترافیکی به همراه خواهد داشت، افزود: همه جاده‌ ها از ییلاقات به سمت شهرهای استان مازندران پرترافیک می‌شود.

سرپرست پلیس راه استان مازندران با بیان اینکه ترافیک جاده‌‌ های کندوان و هراز به سمت تهران و البرز به صورت مقطعی اکنون پر حجم است تصریح کرد: در جاده سوادکوه و کیاسر نیز به سمت ییلاقات ترافیک داریم.

ترافیک جاده‌های استان مازندران مقطعی استحوادث ترافیکی در استان فارس جان 251 نفر را گرفت / ابتلای 398 نفر از پرسنل اورژانس به کروناترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس و آزادراه کرج - تهران ادامه دارد

عبادی از اعمال قانون هزار و 514 دستگاه خودرو و بازگشت به مبدا 220 دستگاه در 24 ساعت گذشته از ورودی‌ جاده‌های مازندران در طرح محدودیت کرونایی خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 118 هزار و 420 دستگاه اعمال قانون و 79 هزار و 314 دستگاه خودرو به مبدا برگشت داده شدند.

وی از ابری و آفتابی بودن شرایط جوی در جاده‌های مازندران خبر داد و یادآور شد: بارندگی پراکنده‌ای را در جاده‌‌های استان مازندران، صبح امروز شاهد بودیم اما اکنون سطح جاده‌ها خشک است.انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مازندران ترافیک سنگین بعد از ظهر جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران و لغزندگی راه‌ها سبب واژگونی یک دستگاه تریلی در محور دامغان - سمنان محدوده موسوم به ابزار مهدی شد این امر ترافیک سنگینی را پدید آورد. با کمک عوامل راهداری و متصدیان امر، جاده هم اکنون باز اما لغزنده است. تصاویر اختصاصی مهر را سید حسین سید رضایی تهیه کرده است.

کد خبر 6087219

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان