Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:39:27 GMT

۱۳ هزار ماموریت اورژانسی در غرب خراسان رضوی انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۲۷۱۳

۱۳ هزار ماموریت اورژانسی در غرب خراسان رضوی انجام شد

دکتر عباس کافی روز جمعه با گرامیداشت ۲۶ شهریورماه، روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی افزود: از این تعداد ماموریت، ۱۱ هزار و ۱۰۱ مورد مربوط به اعزام های درون شهری و ۲ هزار و ۵۵۳ مورد مربوط به حوادث برون شهری و جاده ای بوده است.

وی تصریح کرد: در این ماموریت‌ها به ۱۴ هزار و ۸۵۲ مصدوم و بیمار فوریت‌های پزشکی داخلی خدمات امدادی ارائه شده که ۱۱ هزار و ۲۶۵ مصدوم مربوط به ماموریت های غیرتصادفی و سه هزار و ۵۸۷ مصدوم در حوادث جاده ای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بخشی از ماموریت های اورژانس سبزوار مربوط به حوادث ترافیکی است، ادامه داد: در پنج ماه نخست امسال، سه هزار و ۵۸۷ مصدوم ناشی از حوادث ترافیکی شهری و جاده ای به مراکز درمانی این خطه منتقل شده اند که ۲۴ نفر آنان جان باخته اند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: همچنین طی این مدت بالگرد اورژانس هوایی این شهرستان ۳۸ سورتی پرواز انجام داده که منجر به امدادرسانی به ۵۲مصدوم شده و از این تعداد ۲۹ مصدوم مربوط به حوادث جاده ای بوده است.

۲۹ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۳۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک موتورسیکلت آمبولانس و یک فروند بالگرد زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس سبزوار فعالیت دارند.

۲۶ شهریور به نام روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی سبزوار سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای دانشگاه علوم پزشکی سبزوار سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای فوریت های پزشکی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کمربندی یزد ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.   بنابر اعلام سازمان اورژانس یزد، واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی جهان گشت مهر که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی دچار واژگونی شد.   این اتوبوس ۱۵ نفر مسافر داشت که از این تعداد ۱۳ نفر دچار مصدومیت شدند و ۱۱ نفر از این مصدومین به بیمارستان به منتقل شدند و دو مصدوم دیگر نیز در محل حادثه توسط عوامل اورژانس درمان سرپایی شدند.   به گفته سازمان اورژانس یزد، تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه مدیریت و هم اکنون تمام مصدومان حادثه در دو بیمارستان شهید صدوقی و شهید رهنمون یزد تحت نظر می‌باشند.   لغزندگی جاده علت واژاگونی بود سرهنگ «رحیم حاجی ده‌آبادی» رئیس پلیس راه استان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جزئیات این حادثه گفت: این حادثه در ساعت ۵:۲۴ بامداد امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) در کیلومتر چهار جاده کمربندی (مهریز به میبد) رخ داد.   وی افزود: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از لغزندگی جاده به دلیل بارش باران علت این حادثه بوده است.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص
  • واژگونی ۴۰۵ در جاده شهرضا - دهاقان ۶ مصدوم داشت
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند