Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:55:24 GMT

اعتراف سون: از بچگی طرفدار یونایتد بودم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۲۷۱۹

اعتراف سون: از بچگی طرفدار یونایتد بودم

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، می‌گوید که از بچگی به خاطر پارک جی سونگ طرفدار منچستریونایتد بوده است.

به گزارش ورزش سه"، پارک جی سونگ که حالا 40 سال دارد یکی از ستاره‌های درخشان فوتبال کره جنوبی بوده و در فاصله سال‌های 2005 تا 2012 بیش از 200 بازی با پیراهن منچستریونایتد انجام داد و نقش مهمی در کسب موفقیت‌های قابل توجه تیم سر الکس فرگوسن داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سون 29 ساله در پاسخ به این سوال که از کودکی طرفدار چه تیمی بوده گفت:« منچستریونایتد و مشخصا دلیل این موضوع نیز حضور پارک جی سونگ بوده است. او قهرمان ملی ما است. آنها در کره نیز می‌گفتند که این بازیکن دو قلب دارد. او از نظر من قهرمان ملی است و دوست خوب من نیز به حساب می‌آید. او پیشنهاداتی از نحوه بازی به بازیکنان کره می‌داد. او به ما امید و موقعیت درخشش می‌داد. این آسان نیست. شما می‌دانید که او اولین بازیکن از کشور ما بود که در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت. بنابراین من هم در آن زمان طرفدار یونایتد بودم اما حالا دیگر نمی‌توانم طرفدار آنها باشم!»

 

 

پارک یکی از بازیکنان اصلی آخرین تیم قدرتمند یونایتد بود که موفق شد چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد. او همچنین عضوی از تیمی بود که موفق شد در فینال 2008 لیگ قهرمانان حاضر بوده و جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرد.  این بازیکن همچنین به کره جنوبی کمک کرد تا به نیمه نهایی جام جهانی 2002 در خاک خود صعود کند  که بهترین عملکرد  این تیم تا این جای فصل بوده است.

تاتنهام منچستر یونایتد سون هیونگ مین پارک جی سونگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام منچستر یونایتد سون هیونگ مین پارک جی سونگ پارک جی سونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در مطلبی به اظهارات اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره زندگی گذشته اش پرداخت که رسانه‌های وابسته به جریان جمهوریخواه می‌گویند با دروغپردازی همراه است.
رئیس جمهور بایدن ادعای دوران رقابت‌های انتخاباتی اش را بار دیگر تکرار کرد مبنی بر اینکه راننده ۱۸ چرخ بود. این یک دروغ بزرگ است! او دیروز در فلوریدا این حرف‌ها را زد.
اما بسیاری از انجمن‌های رانندگان، این حرف را رد کرده اند و گفته اند هیچ مدرکی وجود ندارد مبنی بر اینکه بایدن با ۱۸ چرخ رانندگی کرده باشد. چندین ادعای دیگر که بایدن در گذشته نیز گفته بود، رد شده است. بیاید به این ادعا‌ها نگاهی بیاندازیم.
بایدن قبلا گفته بود‌: دایی من که اسمش بوسی آمبروس فینگان بود خلبان هواپیما‌های تک موتوره بود که از آن برای شناسایی در مناطق جنگی استفاده می‌شد. او در گینه جدید هدف گلوله قرار گرفت و هرگز جسد او را پیدا نکردند، زیرا در آن بخش از گینه جدید، آدم خوار‌های زیادی وجود داشتند.
وی همچنین مدعی شده بود: من هم مثل بسیاری از افرادی که در این جمع حضور دارند، اولین نفری در خانواده ام بود که به دانشگاه رفتم. می‌دیدم که پدرم برای کمک به ادامه تحصیل من چقدر به سختی افتاد و اینکه همه بچه هایش درس بخوانند.
ادعا‌های بایدن را رد کرده اند. بایدن ادعای خود درباره راننده ۱۸ چرخ را در سال ۲۰۲۱ بیان کرد. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد نزدیکترین تجربه او درباره هجده چرخ، در سال ۱۹۷۳ بوده است و آن زمانی بود که در مقام سناتور یک تراکتور را در مسیر دلاوار تا اوهایو راند. اگر اینطور باشد که بایدن می‌گوید من هم می‌توانم بگویم که چندین هواپیمای ۷۴۷ را در پرواز‌های بین المللی هدایت کرده ام!

دیگر خبرها

  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • کنایه اسطوره انگلیسی به توهین طرفدار معروف پپ