Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:50:23 GMT

خیران سمیرم به کمک بخش درمانی آمدند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۲۷۷۳

خیران سمیرم به کمک بخش درمانی آمدند

‍‍‍‍‍‍

حسین شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: بیمارستان سیدالشهدا(ع) تنها مرکز درمانی در شهرستان سمیرم است که در روزهای سخت کرونایی بیشتر تخت‌های این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص داشت و در برخی مواقع به دلیل تعداد زیاد بیماران در موج پنجم، با کمبود امکانات روبرو می‌شدیم.

رئیس بیمارستان سیدالشهدا(ع) سمیرم افزود: خیران سلامت شهرستان سمیرم تجهیزات تخصصی مورد نیاز یک بخش درمانی را با هزینه ۳ میلیارد ریال تهیه و به بیمارستان سیدالشهدا اهدا کردند و بخش جدید درمانی در بیمارستان راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر راجی، رئیس اتاق اصناف سمیرم نیز در این‌‌باره خاطرنشان کرد: شهرستان سمیرم دارای ۳ هزار واحد صنفی فعال است که این واحدها در روزهای سخت کرونایی هماهنگ با ستاد کرونا محدودیت‌ها را رعایت و مغازه‌ها را تعطیل می‌کردند.

وی تصریح کرد: اتحادیه مرغداران، طلافروشان، تعاونی دامداری منابع طبیعی، صنف کشاورزی و زنبورداران و اتحادیه تأسیسات گاز و اتاق اصناف و دیگر خیران سلامت شهرستان تجهیزات لازم جهت راه‌اندازی بخش جدید درمانی بیمارستان سیدالشهدا(ع) را تهیه و به بیمارستان اهدا کردند.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با ۴ بخش، ۶ شهر و ۱۲۰ روستا در فاصله ۱۶۰ کیلومتری جنوب استان اصفهان واقع‌ شده است.

انتهای پیام /۶۳۱۱۱/ق۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت بیمارستان سمیرم بیماران بیمارستان سیدالشهدا شهرستان سمیرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی

امتداد - تجهیز و بهره‌برداری بخش ام آر آی بیمارستان آرام با حمایت‌های بانک ملی ایران در استان البرز انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بخش ام آر آی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آرام با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان و مدیر امور شعب استان البرز بانک ملی ایران و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید .

استاندار البرز در حاشیه این مراسم از تشکیل قرارگاهی  با عنوان رشد تولید با مشارکت مردم در البرز خبر داد و گفت: این قرارگاه در قالب کارگروه‌های تخصصی تشکیل شد تا ابعاد و مسیرهای مختلف تحقق شعار سال احصا و در استان البرز اجرایی و عملیاتی شود.

عبداللهی از دست اندرکاران اجرای پروژه بیمارستانی آرام طب در بخش خصوصی و دولتی قدردانی نمود وگفت: نقش اثر گذار مدیران استانی و بانک ملی ایران نیز به جهت حمایت و تامین منابع مالی مورد نیاز در تجهیز و راه اندازی این بیمارستان ملموس و قابل تقدیر است.

 

 گفتنی است بیمارستان تخصصی آرام با مشارکت مالی و حمایت‌های بانک ملی ( شعبه ممتاز جهانشهر ) در سال گذشته راه اندازی و تجهیز شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی
  • مشارکت خیران در تجهیز مراکز درمانی اشنویه
  • مشارکت معلولان با کمک خیران در شرکت‌های تعاونی اصفهان
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌ شرقی