Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@06:57:20 GMT

نماز جمعه امروز در کرمانشاه اقامه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۳۰۹۱

نماز جمعه امروز در کرمانشاه اقامه می‌شود

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نماز سیاسی عبادی جمعه هفته جاری ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۰ در شهر کرمانشاه اقامه می‌شود.

وی افزود: نماز جمعه هفته جاری در شهر کرمانشاه به امامت آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار می‌شود.

دبیر ستاد نماز جمعه کرمانشاه تصریح کرد: نماز سیاسی عبادی جمعه هفته جاری با حضور باشکوه مردم ولایتمدار و متدین در مسجد جامع شهر کرمانشاه اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سروری نماز سیاسی عبادی جمعه هفته جاری در شهر کرمانشاه با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود، لذا نمازگزاران باید با استفاده از ماسک و همراه داشتن مهر نماز شخصی در نماز جمعه شرکت کنند.

کد خبر 5306670

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اقامه نماز جمعه ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا واکسیناسیون کرونا اردبیل اربعین حسینی کرمانشاه گرگان زلزله واکسیناسیون مجلس شورای اسلامی هفته دفاع مقدس ایلام جمعه هفته جاری شهر کرمانشاه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از امروز بعدازظهر تا اواخر روز جمعه با فعالیت سامانه بارشی، رخداد ناپایداری‌های جوی در برخی مناطق موردانتظار است.

محمدامین دریافر در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در کرمان، اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز پنج شنبه نهم فروردین، در برخی مناطق جنوبی وزش باد و گردوخاک را خواهیم داشت.

وی افزود: از امروز بعدازظهر تا اواخر روز جمعه با فعالیت سامانه بارشی، رخداد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد، بارش برف در ارتفاعات و وزش تندبادهای لحظه‌ای در مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق شمالی و غربی استان مورد انتظار است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه بیشینه بارش‌ها فردا در مناطق مرکزی و جنوب غربی خواهد بود، تصریح کرد: آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مذکور محتمل است.

وی ادامه داد: روز جمعه با وزش باد نسبتاً شدید در نوار شرقی استان، خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این مناطق مورد انتظار است.

دریافر با بیان اینکه طی روزهای شنبه و یکشنبه جوی نسبتاً آرام و پایدار در اغلب مناطق را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: روز جمعه و صبح شنبه کاهش دما را خواهیم داشت؛ لذا احتمال خسارت به محصولات کشاورزی در برخی مناطق شمال و شمال غرب وجود دارد.

کد خبر 739921

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی مردمی اعلام انزجار از جنایت صهیونیست‌ها، امروز در اصفهان
  • برپایی سه میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری