Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:10:32 GMT

 برپائی هیات مجازی توسط ناظرین شرعی مستقر در برزیل 

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۳۰۹۹

 برپائی هیات مجازی توسط ناظرین شرعی مستقر در برزیل 

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ایام ماه صفر جلسه‌ای به صورت مجازی با حضور ناظرین شرعی مستقر در برزیل برگزار شد.
این مراسم با تلاوت آیات نورانی از قرآن کریم آغاز شد و بعد از تلاوت قرآن از استاد به بیان نکاتی در خصوص فضائل اهل بیت در این ماه پرداختند.
سپس حجت الاسلام انصاری به ذکر مصیبت و نوحه خوانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از آن حجت الاسلام خلیل‌لو از مرکز اسلامی مواردی را پیرامون برگزاری نمایشگاه اربعین در کشتارگاه‌ها برزیل با زدن پوستر و دادن بروشور به زبان پرتغالی و فرهنگ حسینی بیان کرده و در ادامه پیام فلسفی مدیر عامل مرکز حلال جهانی به برپایی نمایشگاه اربعین حسینی و برگزاری مراسم در روز اربعین سرور و سالار شهیدان در کشتارگاه‌ها و پذیرایی از مهمانان تاکید کردند و در پایان جلسه به سوالات ناظرین پاسخ دادند.

در پایان از همه ناظرین مستقر در برزیل بخصوص مهمان این مراسم قدردانی شد.

کد خبر 5305819

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن کریم مرکز حلال جهانی حسینی برزیل هیات مذهبی فعالیت های قرآنی اربعین 1400 قرآن کریم قرآن ایران خبرگزاری مهر انقلاب اسلامی ایران امام حسن مجتبی ع حسینی قران آلمان عراق عاشورا شیعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»

همشهری آنلاین- گروه فرهنگی: با نزدیک شدن به زمان برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود، خبرهای داغ و دست اول درباره این رویداد بزرگ فرهنگی هم یکی پس از دیگری از راه می‌رسد. همشهری آنلاین مهم‌ ترین خبرهای این نمایشگاه را هر روز به اطلاع مخاطبان اهل کتاب می رساند.

ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در سامانه «بازار کتاب»
ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در سامانه «بازار کتاب» برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد. حضور کتابفروشی‌ها در بخش مجازی این نمایشگاه تنها از طریق عضویت در سامانه «بازار کتاب» فراهم است. کتابفروشی‌هایی که عضو سامانه «بازار کتاب» نیستند می‌توانند برای ثبت‌نام در این سامانه از طریق درگاه «بازار کتاب» به آدرس V.bazarketab.ir اقدام کنند تا پس از تأیید عضویت و شروع فعالیت در این سامانه، بتوانند در بخش مجازی این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کنند.



جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب
جلسه مشترک اعضای شورای سیاستگذاری و شورای برنامه‌ریزی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز چهارشنبه برگزار شد و در آن یاسر احمدوند، رئیس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: همه فعالیت‌های این نمایشگاه باید حول محور کتاب طراحی و تدوین شود. نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صرفا یک برنامه اجتماع مردم نیست و هر اتفاقی که در آن رخ می‌دهد باید با کتاب نسبت داشته باشد. فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی را باید متناسب با حوزه کتاب طراحی کرد و اولویت این است که مردم، کتابخوان، ناشران، فعال و نویسندگان، انگیزه‌مند شوند.



نسبت نمایشگاه کتاب با مقوله گردشگری ادبی
اکبر رضوانیان، کارشناس ارشد گردشگری درباره نسبت نمایشگاه کتاب با مقوله گردشگری ادبی گفت: هر چه برنامه‌های نمایشگاه کتاب پُربارتر باشد، بازتاب آن در جامعه بیشتر خواهد بود. برگزاری تورهای بازدید از نمایشگاه کتاب، یکی از اقدام‌های مرتبط با گردشگری ادبی است و همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب، تاکنون تعداد قابل توجهی از این تورها برگزار شده و مخاطبان در تمام ادوار برگزاری نمایشگاه کتاب، نویسندگان بزرگ و نامدار کشور را ملاقات کرده‌اند.



ایرانیان همیشه کتاب را دوست داشته‌اند
سید کلیم اصغر، عضو هیأت علمی گروه فارسی جامعه ملیه اسلامیه مولانا محمدعلی جوهر در دهلی درباره نمایشگاه کتاب تهران گفت: در نمایشگاهی که در تهران برگزار می‌شود، مردم با ذوق و شوق شرکت می‌کنند و کتاب می‌خرند و من این کیفیت حضور مردم را در جاهای دیگر ندیده‌ام. ایرانیان همیشه کتاب را دوست داشته‌اند. با وجود وسایل الکترونیکی و کتاب الکترونیک و کتاب صوتی و پیشرفت اینترنت که باعث شده در جاهای دیگر کتاب را از این طریق بخوانند، ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند.

کد خبر 846456 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهر مجازی کتاب - نمایشگاه داخلی کتاب - نویسندگان و پدید آورندگان کتابخانه، کتابخوانی، کتابداری کتاب - معرفی و نقد فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • مراسم رسمی استقبال از حجت‌الاسلام رییسی در پاکستان
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده
  • معرفی رییس کل جدید دادگستری استان
  • چه کسانی در مراسم ختم مرحوم پرویز داودی حضور داشتند؟