Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@19:25:45 GMT

بازداشت 9 سارق در چهار محال وبختیاری

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۳۳۲۲

بازداشت 9 سارق در چهار محال وبختیاری

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران فرماندهی انتظامی استان طی ۲۴ گذشته ۹ سارق را با ۱۵ فقره سرقت دستگیر کردند.

 سرهنگ محمدسعید یاری جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، وسایل خودرو، داخل خودرو و احشام، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، فارسان، کوهرنگ، کیار و سامان با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند ۹ سارق را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، وسایل خودرو، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.باشگاه خبرنگاران 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و ایجاد احساس ناامنی در بین دامداران و عشایر شهرستان سیروان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سیروان با تحقیقات میدانی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند رد پای سه سارق حرفه‌ای را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند سارقان را در عملیات‌های منسجم جداگانه‌ای دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه پلیسی به سرقت ۱۷۰راس احشام اعتراف کردند، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بابیان اینکه متهمان پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، بیان کرد: احشام سرقت شده به مالباختگان تحویل داده شد و موجی از رضایت مندی عشایر و دامداران منطقه را به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد