Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت:ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس، در طرح پاکسازی یکی از روستا‌های تابعه این شهرستان ۱۵ دستگاه اتوبوس حامل و فعال در قاچاق سوخت توقیف و ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط کردند.

سردار جعفری افزود:مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمندیک باند بزرگ قاچاق سوخت در پوشش اتوبوس مسافری را دریکی از روستا‌های تابعه این شهرستان شناسایی و با هماهنگی و حضور نماینده دستگاه قضایی استان با تشکیل اکیپی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران در بازرسی از مناطق جنگلی و صعب العبور ضمن پاکسازی چند محل دپو سوخت، تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس حامل و فعال در قاچاق سوخت در مناطق جنگلی توقیف ودر بازرسی دقیق صورت گرفته از محل‌های دپو خودرو‌های توقیفی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: قاچاقچیان در اقدامی جدید با سوء استفاده از برخی از مردم نا آگاه و بی بضاعت در قالب مسافر و جاساز‌های ماهرانه در داخل و بدنه اتوبوس بصورت مشکی و تعبیه مخازن سوخت در اعماق مناطق جنگی و صعب العبور اقدام به قاچاق سوخت می‌کردند.

سردار جعفری ارزش محموله‌های سوخت کشف شده در این عملیات را ۳۰ میلیاردریال عنوان کرده وافزود: تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق سوخت نیروی انتظامی قاچاق سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ علی تیموری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی با ایجاد تور‌های ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است

دیگر خبرها

  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس