Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تیم ملی والیبال ایران موفق شد چین تایپه را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر شکست دهد تا همچنان بدون از دست دادن حتی یک ست به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند.

 بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ شهریور به میزبانی ژاپن درحال پیگیری است. تیم ملی والیبال ایران که در دور مقدماتی موفق شد به ۳ پیروزی دست پیدا کند در دور بعدی این رقابت‌ها به مصاف کره جنوبی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بهروز عطایی مقابل کره جنوبی در بازی یک طرفه توانستند با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست پیدا کنند.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم این رقابت ها امروز (جمعه) از ساعت ۱۰:۳۰ به وقت ایران به مصاف چین تایپه رفت و موفق شد به پیروزی ۳ بر صفر برسد. این بازی در سه ست و با نتایج ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۱ به سود تیم ملی والیبال ایران به اتمام رسید.

والیبالیست های ایران در ست اول این دیدار عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته و با نتیجه قاطع ۲۵ بر ۱۰ چین تایپه را شکست دادند! بلندقامتان والیبال ایران تا این مرحله حتی یک ست را به حریفان واگذار نکرده تا برای دیگر رقبا خط و نشان بکشند.

بهروز عطایی سرمربی والیبال ایران در ست آخر این رقابت به دلیل ایجاد اختلاف امتیاز سعی کرد به جوانان میدان دهد تا بازیکنان کم تجربه ایران در عرصه های بین‌المللی خودی نشان دهند.

گفتنی است که تیم ملی والیبال ایران با کسب پیروزی برابر کره‌جنوبی در بازی قبل و امتیاز شکست پاکستان از مرحله مقدماتی، صعودش به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر قطعی شده بود.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، جواد کریمی، علی رمضانی، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و ابوالفضل قلی‌پور بازیکنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند که برای تیم ملی والیبال ایران بازی می‌کنند.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور آزاد والیبال ساحلی تایلند/ پیروزی ملی‌پوشان ساحلی ایران برابر مالدیو

 مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند از امروز (شنبه ۲۵ فروردین) آغاز شد و به مدت چهار روز (۲۸ فروردین) پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) که در گروه چهارم این رقابت‌ها قرار دارد و در نخستین بازی خود موفق به شکست دو بر صفر هند شده بود، در دومین مسابقه به مصاف مالدیو دو (Ahmed/Ali) رفت و این تیم را نیز دو بر صفر از پیش رو برداشت.

ملی پوشان ایران با اقتدار و امتیاز‌های ۲۱ بر ۷ و ۲۱ بر ۱۳ مالدیو دو را شکست دادند تا فردا (یکشنبه ۲۶ فروردین) در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف حریف سرسخت قطر یک (Ahmed/M. Ihab) بروند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی/ابوالحسن خاکی‌زاده) نیز که در نخستین مسابقه خود در گروه پنجم موفق به شکست دو بر یک قزاقستان یک شده بود، در دومین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف استرالیا دو (Burnett/Pearse) رفت.

میرزاعلی و خاکی‌زاده در ست دوم این دیدار ۲۱ بر ۱۰ نماینده استرالیا را شکست دادند، اما در ست‌های اول و سوم با امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۲ و ۱۵ بر ۱۲ نتیجه را به حریف واگذار کردند.

تیم ملی والیبال ساحلی دو ایران فردا در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف سریلانکا دو می‌رود.

رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ میرزازاده دومین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم
  • رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ علیزاده اولین مدال طلا را برای ایران دشت کرد + فیلم
  • رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دادمرز نقره‌ای شد 
  • پیروزی فرنگی‌کاران ایران در دور نخست قهرمانی آسیا
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • گرگان، اولین تیم نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان، نخستین صعود کننده به نیمه نهایی
  • پیروزی ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران مقابل مالدیو
  • تور آزاد والیبال ساحلی تایلند/ پیروزی ملی‌پوشان ساحلی ایران برابر مالدیو