Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از مرگ غم انگیز دختر بچه هفت ساله ای ای به خاطر سقوط از طبقه پنجم یک ساختمان مسکونی در این شهر خبر داد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" روز جمعه گفت: پس از اطلاع پلیس از وقوع یک حادثه منجر به فوت در بلوار مصطفی امامی شهر کرمانشاه، گروهی از ماموران در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران کلانتری ۲۲ بهمن در محل، مشخص شد دختر بچه هفت ساله ای به نام "آنیا" که سابقه بیماری صرع داشته از بالکن منزلشان واقع در طبقه پنجم یک ساختمان به پایین سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دلیری تصریح کرد: این دختر بچه متاسفانه به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده بود.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه با ابراز تاسف از وقوع این حادثه ناگوار و توصیه به والدین برای نصب حفاظ در بالکن منزل و مراقبت بیشتر از فرزندان خود، گفت: جسد این کودک هفت ساله به پزشکی قانونی منتقل شد.ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله

آفتاب‌‌نیوز :

علی اصغر زارع، رئیس پلیس راهور اصفهان اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف منجر به فوت در بلوار نبی اکرم شهرستان برخوار، بلافاصله ماموران این پلیس به همراه نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی دقیق صحنه مشخص شد راکب ۱۳ ساله موتورسیکلت که فاقد گواهینامه و مهارت کافی در رانندگی بوده بر اثر بی احتیاطی و عدم توجه به جلو با یک دستگاه سواری پیکان برخورد کرده که در این سانحه ترک‌نشین موتور که کودکی ۶ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راکب نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

زارع خاطر نشان کرد: لازمه رانندگی و استفاده از هر نوع وسیله نقلیه موتوری، داشتن گواهینامه مربوط و مهارت کافی در رانندگی با آن وسیله نقلیه بوده لذا از خانواده‌ها می‌خواهیم از در اختیار قرار دادن موتورسیکلت و خودرو به فرزندانشان قبل از رسیدن آن‌ها به سن قانونی و دریافت گواهینامه رانندگی اکیدا خوداری کرده و نظارت و احساس مسؤولیت بیشتری نسبت به فرزاندانشان داشته باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید
  • سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر
  • سقوط مرگبار مرد جوان در چاه‌ عمیق تهرانسر
  • سقوط مرگبار مرد جوان در ارتفاعات دربند