Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران برای حضور در جمع آبی‌پوشان چک شحصی پرداخت کرده است.

خبرگزاری میزان - امین قاسمی‌نژاد از ۴ شهریور ۱۴۰۰ از شهرخودرو به استقلال پیوست. این بازیکن برای دریافت رضایتننامه چک شخصی خود را به مدیران تیم سابقش پرداخت کرد. در روز‌های اخیر شایعاتی پیرامون پاس نشدن چک قاسمی نژاد مطرح بود و حتی عنوان شد که با توجه به پاس نشدن این چک، قرارداد این بازیکن با استقلال فسخ و او به شهرخودرو باز می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا مسعود معمایی مدیرعامل شهرخودرو به میزان اظهار داشت: هنوز موعد چک قاسمی‌نژاد فرا نرسیده؛ بنابراین مشکلی در این خصوص وجود ندارد. شایعاتی که مطرح شده صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: معمایی: خودم را برای هر مشکلی آماده کردم/ می‌خواهیم با همه فوتبالی‌های استان تعامل کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: امین قاسمی نژاد شهرخودرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرخودرو استقلال امین قاسمی نژاد شهرخودرو قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ شایعه اخراج یک لکوموتیوران به دستور مدیرعامل عامل

تین نیوز

شنیده می‌ شود علی شوخان لکوموتیوران ناحیه کرمان، به دستور مدیرعامل راه آهن و توسط مدیرکل راه آهن کرمان،  بعد از تهیه یک ویدئوی انتقادی از عملکرد مدیرعامل راه آهن، از تاریخ ۲۷ اسفند سال ۱۴۰۲ از کار برکنار شده است.

به گزارش تین نیوز، کانال تلگرامی خانواده راه آهن با انتشار این مطلب عنوان کرده که شنیده شده روز گذشته ( هفتم فروردین ۱۴۰۳ )  لکوموتیورانان ناحیه کرمان در اعتراض به این تصمیم، در دفتر مدیرکل کرمان تجمع کرده اند.

این کانال تلگرامی همچنین عنوان کرده که بر اساس شنیده ها، در صورت عدم بازگشت به کار این فرد منتقد،  لکوموتیورانان و روسای قطار در دفاتر مدیران کل تجمع می کنند.

فیلم پیوست را ببینید:

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • ◄ شایعه اخراج یک لکوموتیوران به دستور مدیرعامل عامل