Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:44:12 GMT

اجرای ۶ پروژه مهم راهسازی در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۳۴۵۹

اجرای ۶ پروژه مهم راهسازی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر،، اصغر اسماعیلی، با بیان اینکه راه به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه‌ای هر سیستم و استانی است، گفت: راه نقش بسیار مهم و اساسی در حمل و نقل کالا و مسافر دارد.

وی با بیان اینکه موضوع ساخت، توسعه راه‌ها، کیفیت، علائم و ایمنی راه‌ها بسیار مهم است، اظهار کرد: بخش راه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان متولی و مجری پروژه‌های شریانی و اصلی محورهای استان است، محورهایی که با استان‌های همجوار در ارتباط هستند در این بخش‌ها فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۶ پروژه مهم راه در بخش راه و شهرسازی استان در محورهای اصلی در حال انجام است که از محل اعتبارات ملی تزریق می‌شوند و اعتبارات استانی ندارند.

اسماعیلی به پروژه محور زنجان به بیجار اشاره کرد و ابراز داشت: این پروژه در حال انجام است و قسمتی از این پروژه در هفته دولت برای تردد و استفاده مردم این مناطق فعال شد و تنها یک کیلومتر و ۲۰۰ متر تا گردنه پاپایی باقی مانده که افتتاح نشده است.

وی همچنین با اشاره به پروژه محور زنجان به دندی، گفت: پروژه سلطانیه-قیدار به کبودرآهنگ، پروژه کلور- درام طارم به اردبیل، پروژه محور زنجان به طارم و منجیل به استان گیلان، پروژه ترانزیت زنجان - ابهر و تاکستان، محور شفت به ملاصدر هم در دست اجرا است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به جزئیات پروژه محور قیدار – سلطانیه – کبودرآهنگ اشاره کرد و گفت: طول محور ۱۰۳ کیلومتر است و پروژه به قطعات پنچ گانه تقسیم شده و یکی از مهم‌ترین محورهای اصلی استان بوده و یک شاهراه اصلی است.

اسماعیلی ادامه داد: شرکت جهاد نصر پیمانکار قطعه‌ای از محور قیدار-سلطانیه به کبودر آهنگ است که طی سال گذشته ۱۸ کیلومتر از کمربندی قیدار افتتاح شد.

وی تصریح کرد: پروژه خلخال به کلور - درام در زنجان پروژه ملی بوده و بهره برداری آن برای استان زنجان بسیار موثر خواهد بود.

کد خبر 5306541

منبع: مهر

کلیدواژه: راه و شهرسازی زنجان وضعیت راهها ساخت و ساز ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا واکسیناسیون کرونا اردبیل اربعین حسینی کرمانشاه گرگان زلزله واکسیناسیون مجلس شورای اسلامی هفته دفاع مقدس ایلام راه و شهرسازی استان استان زنجان پروژه محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان تردد در این محور را با کمی مواجه کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در پنجمین روز از اردیبهشت‌ماه امسال، بارش سنگین برف جاده شاهرود توسکستان را در ساعتی از امروز مسدود کرد، ولی باتلاش نیروهای راهداری این مسیر بازگشایی شد.

مدیرکل راه وشهرسازی شرق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیش از ظهر امروز اطلاع یافتیم که در جاده شاهرود -توسکستان به‌علت بارش سنگین برف چندین خودرو در مسیر مانده‌اند.

امیر عمیدی با اشاره به تماس مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: با توجه به تماس تلفنی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان برای امدادرسانی به مسافران، نیروهای راهداری شاهرود به محل اعزام شدند.

 وی بیان کرد: با تلاش نیروهای راهداری سهامی، مسیر پاکسازی شده و در حال حاضر محور برای تردد باز است است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به شدت بارندگی‌ها در محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان تصریح کرد: بارش برف در برخی از مناطق مانند ارتفاعات چالچالیان به حدود 20 سانتی متر می‌رسد.

عمیدی تصریح کرد: با توجه به ادامه‌دار بودن بارش‌ها رانندگانی که از این جاده عبور می‌کنند، حتماً زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند