Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جواد اوجی، وزیر نفت برای بازدید از تأسیسات مناطق نفت خیز جنوب و مناطق عملیاتی و بررسی آخرین وضعیت میدان‌های مشترک نفتی وارد اهواز شد.

هنگام ورود وزیر نفت به محوطه استقرار دستگاه حفاری ۲۵ فتح در میدان نفتی اهواز که مدیر عامل، معاون مدیر عامل در عملیات و جمعی از مدیران و متخصصان و کارکنان دکل حفاری حضور داشتند، ابتدا مدیر HSE، گزارش ایمنی و نکات و دستورالعمل‌های لازم بر روی دکل‌های حفاری را ارائه داد و وزیر از سوی مدیران ارشد و کارکنان عملیاتی مورد استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوجی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف دستگاه حفاری از تلاش مجموعه کارکنان صنعت نفت از جمله شرکت ملی حفاری ایران قدردانی نمود.

در این بازدید حمید رضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گزارشی از فعالیت‌ها شرکت به منظور پاسخگویی به نیاز‌های صنعت نفت را بیان کرد و استفاده حداکثری از ظرفیت فنی، تخصصی، توانمندی ها، تجهیزات حفاری و خدمات فنی یکپارچه شرکت را خواستار شد.

دستگاه حفاری سنگین خشکی ۲۵ فتح با توان ۲ هزار اسب بخار، اواخر سال ۱۳۸۸ به ناوگان ملی حفاری پیوست و تاکنون حفر بالغ بر ۲۰ حلقه چاه در مناطق نفت خیز کشور را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میدان نفتی وزیر نفت دستگاه حفاری دستگاه حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: در مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۴ دستگاه سواری و ۶ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان کشف کردند.

سرهنگ دهقان گفت: ماموران در این خصوص ۱۱ نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • بزرگ‌ترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • انجام بیش از یک میلیون آزمایش در مراکز تامین اجتماعی خوزستان
  • ۱۱.۵ میلیارددلار قرارداد نفتی، آن هم در سکوت رسانه ای؛ چرا؟
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان
  • امضای ۱۱.۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی در سکوت رسانه‌ای
  • پیروزی تیم ملی حفاری اهواز در لیگ برتر گلف