Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@09:16:35 GMT

جانلوکا مانچینی: از دستور مورینیو سرپیچی کردم!

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۳۴۶۶

بازیکن باشگاه رم می گوید در جریان مسابقه از دستور سرمربی تیمش سرپیچی کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، تیم رم دیشب در اولین بازی خود در لیگ کنفرانس اروپا موفق شد زسکا مسکو را با نتیجه 5 بر 1 شکست دهد. این در حالی بود که شاگردان ژوزه مورینیو در همان 10 دقیقه ابتدایی بازی با یک گل از حریف خود عقب افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان لوکا مانچینی در این دیدار زننده گل چهارم تیمش بود. او برای زدن این گل روی صحنه کرنر جلو آمده بود و حال اعتراف می کند در این صحنه مورینیو به او دستور داده بوده عقب بماند ولی او با سرپیچی از دستور مربیش به جلو آمده و گلزنی کرده است. این بازیکن 25 ساله در این باره گفت:

مورینیو به من گفته بود هنگام کرنرها عقب بمانم اما حس کردم می توانم گل بزنم و به همین خاطر از دستور او سرپیچی کردم و  جلو رفتم و بعد از گلزنی پیش ژوزه آمدم و این موضوع را با او در میان گذاشتم.

مربی پرتغالی و کادر فنی او بعد از این اتفاق به شدت خندیدند. مورینیو، سرمربی رم بعد از این بازی در توصیف این اتفاق در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

 وقتی بازیکنی از شما می خواهد برای کرنر به محوطه جریمه برود و شما به او جواب منفی می دهید اما او جلو می رود و گلزنی می کند، فقط می توانید بخندید.

مانچینی در ادامه در مورد مورینیو گفت:

او  ذهنیتی جدید به تیم آورده است. از همان روز اول در تمرینات به ما گفت از ما چه می خواهد. حتی در یک جلسه تمرین هم کار آسانی نداریم. دوست دارد هر چه می داند به ما یاد دهد و کاری می کند همه حس مهم بودن پیدا کنند. حضور او در تیم مثبت است و اگر چه می دانیم تازه در آغاز کار قرار داریم، در حال ساخت تیمی اصولی هستیم. می دانیم باید بهتر شویم و بازی به بازی پیش می رویم. گل خوردن در شروع مسابقه اتفاق ایده آلی نیست.باید بهتر شویم. 

رم از زمان حضور مورینیو در این تیم از 6 بازی 6 برد به دست آورده است. 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد با استعفای دسته جمعی، هواداران استقلال را خوشحال کنید واکنش گری نویل به شکست 2-1 لیورپول مقابل میلان در پایان نیمه اول / عکس شریف، کلانتر گروه D لیگ قهرمانان اروپا! چرا گل مهدی طارمی به اتلتیکو مادرید مردود شد؟ برترین های قرن با محمدحسین ضیایی: بختیاری زاده را از خانه به فوتبال برگرداندم؛ سهراب با مغزش بازی می کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏

به گزارش "ورزش سه"، جان تری، کاپیتان سابق چلسی، این هفته به ‏تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شد. بسیاری از ستاره‌های ‏سابق فوتبال دنیا به تری تبریک گفتنند اما خاص‌ترین پیامی که او ‏دریافت کرد از طرف سرمربی سابقش ژوزه مورینیو بود. ‏

ژوزه مورینیو پیامی احساسی خطاب به جان تری منتشر کرد و گفت ‏خودش را خوش‌شانس می‌داند که با فوتبالیستی مثل تری کار کرده ‏است. زمانی که پیام ویدیویی مورینیو برای جان تری پخش شد او که ‏به عنوان مردی سرسخت شناخته می‌شود نتوانست احساساتش را ‏کنترل کند و بغض و چشم‌های اشک‌آلود او نشان داد چقدر از ‏صحبتهای آقای خاص تحت تاثیر قرار گرفته است. ‏

مورینیو در پیام تبریک ویدیویی خود گفت:" جان تری در تالار ‏مشاهیر لیگ برتر. قبل‌تر باید این اتفاق افتاد و حالا افتاده است. ‏می‌دانم که این برای بچه‌هایت خیلی بزرگ و دلچسب است. من به ‏عنوان یکی از کسانی که شانس کار کردن با تو به مدت شش فصل را ‏داشتم خیلی خوشحالم. و خیلی افتخار می‌کنم. تو لایقش هستی. ‏کارنامه حرفه‌ای جان تری واقعا بی‌نظیر است. خیلی خیلی خوشحالم ‏و افتخار می‌کنم. می‌بوسمت رفیق". ‏

جان تری بعد از تماشای پیام مورینیو با چشم‌های اشک‌آلود گفت:" ‏وای، احساساتی شدم. ببخشید ... من بخش بزرگی از کارنامه‌ام را ‏مدیون ژوزه هستم. هنوز هم تا حد مرگ از او می‌ترسم. وقتی دیدم ‏تماس گرفته و می‌خواهد با من صحبت کنم باور کنید وحشت کردم. ‏ولی احترام خیلی خیلی زیادی برای ژوزه قائلم و می‌دانم برای من و ‏چلسی چه کارهای بزرگی کرده". ‏

دیگر خبرها

  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)
  • تدوین آیین‌نامه ملی اوقات فراغت در دستور‌کار وزارت آموزش‌وپرورش