Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@15:18:19 GMT

گاز در خیابان کروشات اهواز قطع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۳۵۳۶

گاز در خیابان کروشات اهواز قطع می‌شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فهد خباز، مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان گفت: به دلیل تعمیرات اضطراری، گاز شهری در مناطقی از خیابان اصلی کروشات و خیابان‌های ۲/۳/۴/۵ واقع در کوی سیاحی در منطقه سه راه خرمشهر اهواز، فردا، شنبه ۲۷ شهریور ماه از ساعت ۸ الی ۲۰ قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از مشترکان گاز طبیعی و شهروندان خواست تا پایان تعمیرات، از دستکاری کنتور و رگولاتور‌های منازل و اماکن، جداً خودداری کنند.

خباز بیان داشت: شماره امداد گاز ١٩۴ به صورت شبانه روزی، آمادگی رسیدگی به درخواست‌های مشترکان و مصرف کنندگان گاز طبیعی در مواقع ضروری و حوادث است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطع گاز گاز طبیعی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۴ مصدوم در حادثه اسکله پتروشیمی رازی


به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، یوسف ممتاز جمعه درخصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۰:۲۳ دقیقه صبح امروز بر اثر سقوط یک دستگاه جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره ۶ در حال انجام تعمیرات بود رخ داده است.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی کارشناسان فنی قرار دارد ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر فوت و چهار نفر از نیروهای تعمیرات این شرکت مصدوم شدند که ۲ نفر از مصدومان حادثه بصورت سرپایی درمان و ۲ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند که حال عمومی افراد مطلوب است.

گفتنی است این حادثه خللی در فرایند تولید پتروشیمی رازی ایجاد نکرده است و روند تولید و فعالیت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • حادثه مرگبار در اسکله پتروشیمی رازی / ۲ نفر جان باختند
  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم در حادثه اسکله پتروشیمی رازی
  • حادثه در اسکله پتروشیمی رازی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • قطع گاز در رشت