Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@10:12:08 GMT

پرسپولیس منتظر سرمربی تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۳۷۶۷

پرسپولیس منتظر سرمربی تیم ملی ایران

سهیل مهدی درباره تاریخ برگزاری سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس و فولاد که گفته شده بود پیش از شروع لیگ برگزار می‌شود  گفت: ما دو تاریخ را برای برگزاری سوپرجام در نظر داریم که اکنون قادر به اعلام آن نیستیم، اما برای اعلام نهایی منتظر تصمیم دراگان اسکوچیچ هستیم، چون تیم ملی دو بازی بسیار مهم در پیش دارد.

وی افزود: حداقل چهار بازیکن مهم و تاثیرگذار تیم ملی در دیدار سوپرجام هستند که ممکن است سرمربی تیم ملی برای بازی امارات و کره جنوبی به آن‌ها نیاز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازی اهمیت زیادی برای تیم ملی دارد و حتی می‌تواند تا حدود زیادی سرنوشت تیم ملی را برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تعیین کند. از این رو برگزاری بازی سوپرجام در شرایطی که تیم‌ها فصل بدنسازی را پشت سر می‌گذارند و بدن‌ها سنگین است، امکان دارد خدای نا کرده باعث آسیب‌دیدگی بازیکنان شود.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، منتظر تصمیم سرمربی تیم ملی هستیم تا نظرش را درباره برگزاری بازی سوپرجام بگوید، چون نمی‌خواهیم تیم ملی آسیب ببیند. با این حال ما یک تاریخ پیش از فیفادی را برای برگزاری سوپرجام در نظر داریم که اگر اسکوچیچ نخواهد از آن تاریخ برای برگزاری اردوی بازیکنان داخلی استفاده کند، سوپرجام را در آن تاریخ برگزار خواهیم کرد.

مهدی درباره اینکه سازمان لیگ اعلام کرده بود دیدار سوپرجام پیش از شروع لیگ انجام خواهد شد، اما اگر پیش از دیدار‌های تیم ملی برگزار نشود به دلیل حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا این وعده عملی نمی‌شود، گفت: بله، این مساله را گفته بودیم، اما تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا گاهی آنقدر عجیب است که می‌مانیم باید چه کار کنیم. شما نگاه کنید که ایران و کره جنوبی ۲۰ مهر ماه باید یک بازی سنگین در انتخابی جام جهانی انجام دهند و سپس سه روز بعد لیگ قهرمانان آسیا با حضور پرسپولیس و سه تیم کره‌ای به صورت متمرکز برگزار می‌شود. نمی‌دانم آیا این سه باشگاه کره‌ای ملی‌پوش خواهند داشت یا نه، اما پرسپولیس بازیکن ملی‌پوش دارد و حتی هنوز قوانین قرنطینه کشور میزبان را هم نمی‌دانیم که تیم‌ها چند روز قبل از بازی باید وارد عربستان شوند.

وی درباره اینکه اگر پرسپولیس به برگزاری دیدار سوپرجام برای آماده‌سازی هرچه بهتر پیش از تقابل با الهلال نیاز داشته باشد این بازی برگزار می‌شود یا نه، گفت: در هر صورت ما باید منتظر اعلام نظر آقای اسکوچیچ و تصمیم سرمربی محترم تیم ملی باشیم. اگر شرایط فراهم شود، پیش از فیفادی دیدار سوپرجام را برگزار خواهیم کرد و اگر نه، مجبور هستیم بعداً تاریخ دیگری را تعیین کنیم.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس دراگان اسکوچیچ دیدار سوپرجام تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!